Pijltje omlaag blijft vaak hangen

Status
Niet open voor verdere reacties.

snowwise

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 jul 2008
Berichten
2
Probleem: regelmatig lijkt het of mijn 'pijltje omlaag' spontaan gectiveerd wordt en scroll ik vrolijk onbedoeld naar beneden in een document. Als ik het 'pijltje omhoog' indruk dan is het euvel opgelost maar kan spontaan na enige ogenblikken weer voorkomen. Wie kan mij helpen met dit probleem van mijn VAIO-laptop. (reeds knopjes schoongemaakt)
Greetz Snow.
 
Hoi,

Je hebt het over scrollen in een document.
Betekent dit dat het alleen in je tekstverwerker voorkomt?
Zo ja, dan 'herken' ik het, namelijk op het moment dat ik - al of niet met de muis - een document aan het lezen (en dus aan het scrollen) ben.
Het lijkt inderdaad of het scrollen dan 'op hol' slaat.
In dat geval ligt het niet aan het toesenbord.
 
Hoi,

Je hebt het over scrollen in een document.
Betekent dit dat het alleen in je tekstverwerker voorkomt?
Zo ja, dan 'herken' ik het, namelijk op het moment dat ik - al of niet met de muis - een document aan het lezen (en dus aan het scrollen) ben.
Het lijkt inderdaad of het scrollen dan 'op hol' slaat.
In dat geval ligt het niet aan het toesenbord.

Nee; het gebeurt in allerlei type programma's, ook internet e.d. Ik heb ook al het knopje los gehaald en deze ligt er nu af om te controleren of het daar aan ligt maar niet dus...
 
Oeit ..... er zijn natuurlijk meer fysieke oorzaken mogelijk.
Eén geregeld voorkomende is dat de connector met het toetsenbord los zit, of dat het betreffende kabeltje beschadigd is geraakt.
Hoewel ik vrij technisch ben met pc's e.d. waag ik me zelden aan het demonteren van laptops. Ik zou er dus niet aan beginnen en ermee naar een reparateur gaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan