pijltjes bij berichten Postvak IN

Status
Niet open voor verdere reacties.

emkora

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 jul 2011
Wat betekent bij binnengekomen berichten het paarse pijltje naar links, links van het 'onderwerp'? Het is het omgekeerde van het (donkerblauwe) pijltje dat staat bij 'beantwoorden', want het heeft het boogje naar beneden gekeerd - als u begrijpt wat ik bedoel...
Ik hoop niet dat het betekent dat er een leesbevestiging is verstuurd, want bij de accountinstellingen heb ik aangegeven dat dat mij eerst moet worden gevraagd...!?
Misschien kan iemand mij tevens uitleggen hoe ik het gehele beeld van Thunderbird (dus alle panelen) iets kan vergroten. (Ik bedoel dan niet de berichttekst, want die vergroot ik wel met Ctrl en + ).
Iedereen bij voorbaat dank voor de reactie!

Hallo emkora, welkom op Helpmij
De panelen kan je aanpassen door op de afscheidingslijntjes te gaan staan met de cursor.
Dan zie je een dubbel pijltje verschijnen zoiets als dit <---> en dan kan je linkermuisknop ingedrukt de panelen vergroten of verkleinen.
En dat pijltje is dat niet afkomstig van een beantwoord bericht die je naar een ander had verstuurt?

Dank voor uw reactie.
De pijltjes staan bij binnengekomen berichten die geen reply zijn, maar echt totaal nieuw. En dan nog niet eens bij alle!
Wat betreft de vormgeving van Thunderbird heb ik mij onduidelijk uitgedrukt. Wat u beschrijft is mij bekend, maar ik bedoelde eigenlijk dat ik de tekst zou willen vergroten in de verschillende kolommen. Dus de gewone standaardteksten - bijv. het rijtje Postvak IN, concepten, sjablonen, etc.
Ik ben gisteren overgestapt naar Thunderbird, aangezien ik niet tevreden was over de uitvoering van door mij opgestelde berichtregels die ik had ingesteld bij Windows Live Mail. Ik moet wel wennen aan het uiterlijk van Thunderbird, dat ik wel overzichtelijker vond bij Windows.
Ik vrees dat daar niet veel aan te doen is...

Blauwe pijl naar rechts

Weet iemand in navolging op onderstaande vraag wat de blauwe pijl naar rechts bij postvak in en verzonden items betekend? (Mozilla Thunderbird).

Groet, Marielle Zwiers

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan