Pijltjes toetsen blijven hangen (nieuw toetsenbord en computer)

Status
Niet open voor verdere reacties.

sanandreas12

Gebruiker
Lid geworden
27 mei 2007
Hallo ik heb juist een nieuwe computer gekocht windows vista , mijn toetsenbord is ook nieuw.
Ik heb al opgemerkt dat als ik een paar van de pijltjestoetsen indruk dat die blijven hangen Bv. Ik speel een spelletje maak niet uit welke en ik hou 1 van de pijltjes toetsen ingedrukt dan houd hij die toets vanzelf ingedrukt zonder dat ik er op druk (of iemand er op drukt) dit gebeurt meestal na dat ik de toets 5-10 sec heb ingedrukt ,zou ik dit kunnen uitschakelen ?

:thumb:

Vraag:
Gebruik je een toestenbord met een usb aansluiting, ?

Probeer als het kan eens, een toestenbord op p/s2 aansluiting.

Kan makkelijk een instelling zijn die 'veroorzaakt' is door Toegankelijkheidsopties (je weet wel: Voor gehandicapten etc.)
Vooral Plaktoetsen of Filtertoetsen lijken hier mogelijk ingeschakeld te zijn.

Kijk het na en zet het af: In XP: Configuratiescherm -> Toegankelijkheidsopties
Vink alles uit, en druk op Toepassen. Ga dan in elke sectie op Instellingen klikken, en vink ook daar alles uit (OK/Toepassen drukken zovaak als nodig is).

Succes,

Tijs.

Kan makkelijk een instelling zijn die 'veroorzaakt' is door Toegankelijkheidsopties (je weet wel: Voor gehandicapten etc.)
Vooral Plaktoetsen of Filtertoetsen lijken hier mogelijk ingeschakeld te zijn.

Kijk het na en zet het af: In XP: Configuratiescherm -> Toegankelijkheidsopties
Vink alles uit, en druk op Toepassen. Ga dan in elke sectie op Instellingen klikken, en vink ook daar alles uit (OK/Toepassen drukken zovaak als nodig is).

Succes,

Tijs.

Ok.
plaktoets en filter stonden niet aan heb nog is geprobbeerd maar werkt ook niet :/

ik heb hetzelfde probleem, heb het maar af en toe, en dan volgens mij ook alleen nog maar bij flash spelletjes enz. Maar kan niks vinden hoe ik t op zou kunnen lossen.
ik heb een sony vaio laptop, ingebouwd toetsenbord dus.

ik heb hetzelfde probleem, heb het maar af en toe, en dan volgens mij ook alleen nog maar bij flash spelletjes enz. Maar kan niks vinden hoe ik t op zou kunnen lossen.
ik heb een sony vaio laptop, ingebouwd toetsenbord dus.

Jas nu dat je het zegt het is bij mij ook alleen bij flash spelletjes.

ik denk dat ik de oplossing heb. het zit m in de beveiliging van flash objecten door IE. Als je op het tabblad 'beveiliging' van de internet opties het vakje 'beveiligde modus inschakelen' niet aangevinkt hebt, werkt het naar behoren. Door dit vakje niet aan te vinken verminder je wel je beveiliging.
Wat je ook zou kunnen doen is de sites waar je flash spelletjes op speelt toevoegen aan de Vertrouwde Websites. Zorg er dan wel voor dat de Vertrouwde Websites niet in de beveiligde modus runnen.

ik denk dat ik de oplossing heb. het zit m in de beveiliging van flash objecten door IE. Als je op het tabblad 'beveiliging' van de internet opties het vakje 'beveiligde modus inschakelen' niet aangevinkt hebt, werkt het naar behoren. Door dit vakje niet aan te vinken verminder je wel je beveiliging.
Wat je ook zou kunnen doen is de sites waar je flash spelletjes op speelt toevoegen aan de Vertrouwde Websites. Zorg er dan wel voor dat de Vertrouwde Websites niet in de beveiligde modus runnen.

:D bedankt voor het antwoord het werkt

En hoe dan bij Firefox?
Of is dat probleem niet bij Firefox?
Ik heb er zelf ook last van gehad, maar met Firefox kan ik het met inderdaad niet herinneren.........

denk dat firefox t probleem niet heeft, en anders moet je gewoon wat dingen proberen bij de beveiliging van firefox, en dan kijken of de veranderingen zin hebben, en zo niet wer terugveranderen. maar waarschijnlijk is dit gewoon een fout van IE.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan