pijltjes verwijderen pictogram snelkoppelingen windows 7. daarna soms zwarte blokjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

pvh7251

Gebruiker
Lid geworden
2 aug 2010
Berichten
23
wie heeft de echte oplossing. je kan ze verwijderen met een program of wijzigen via aanpassing register, maar af en toe komen er toch zwarte blokjes over de pictogrammen. instellen kleine pijltjes gaat wel goed. moet toch een oplossing voor zijn??? bedankt vast..
 
Laatst bewerkt:
Je zult je probleem toch echt iets duidelijker moeten omschrijven.
 
wat is dat nou van bla-bla, ben wel duidelijk genoeg dacht ik. probleem is overigens bekend, kijk maar op google. als de pijltjes verwijderd zijn, dan krijg je af en toe zwarte blokjes over het pictogram, lijkt me toch niet zo moeilijk te snappen toch? gr. peter.
 
wat is dat nou van bla-bla, ben wel duidelijk genoeg dacht ik. probleem is overigens bekend, kijk maar op google. als de pijltjes verwijderd zijn, dan krijg je af en toe zwarte blokjes over het pictogram, lijkt me toch niet zo moeilijk te snappen toch? gr. peter.

Aan de hand van dit soort reactie, zul je weinig respons krijgen:evil:
 
Zeker niets anders te doen, wat wil je nu weten, moet er soms een foto bij. Zwarte blokjes zijn van die vierkantjes en niet rood of wit maar zwart, wat is daar nu niet aan te snappen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan