pijltoets functioneerd niet in word 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

famneg

Gebruiker
Lid geworden
8 apr 2012
tijdens het typen in word functioneerd de plijloets naar rechts niet.
Bij gebruik van deze toets keert de cursor terug naar het begin van de eerste regel aan het begin van het stuk (dus
bij meerdere pagina's aan begin pagina 1)
Ik heb al geprobeert systeemherstel naar een paar weken eerder, herstellen microsoft office in het configuratiescherm.
Weet iemand een oplossing???

In excell of andere programma's lijkt het probleem zich niet voor te doen. Bijvoorbeeld bij het tikken van dit bericht kan ik ik het pijltje naar rechts gewoon normaal gebruiken

alvast bedankt voor de hulp

ik ben (helaas) blij te merken dat ik dus niet de enige ben met dit vreemde probleem? Ik heb geprobeert wat manamana voorstelde, maar helaas zonder resultaat, dus als iemand anders nog een tip heeft hoor ik het graag (en lvs98 vast ook)) graag

Oh oke. Misschien dan dit nog, ik probeer mee te denken. Heb je een los toetsenbord of laptop. Los toetsenbord, pak eens een ander toetsenbord van een vriend of zo. ??

@LvS98 Vraag verwijderd. Graag een eigen vraag maken. Het is niet toegestaan in iemand anders zijn vraag jouw probleem te plaatsen. Dit is onoverzichtelijk voor de helpers maar vooral voor de topicstarter.

manamana, bedankt voor de hulp: desktop. Ik ben even gaan zoeken, maar helaas werkt ook een ander toetsenbord niet. Hetzelfde probleem. Fijn dat je meedenk in elk geval.

@LvS98 Wederom vraag verwijderd. Ga nou niet door met je probleem verder toe te lichten, open een eigen vraag.

huijb: zo goed, (ik wou hier de link zetten maar dat mag niet omdat ik dan doorverwijs naar een andere vraag en dat zal ook tegen de regels zijn)
famneg: sorry voor overlast

Als excel e.d. wel werkt dan is het niet het toetsenbord. Dan is het office die niet lekker zit. Office, in dit geval word 2007. Heb je de office cd rom nog dan kan een nieuwe installatie je uit de problemen helpen. Wellicht ook hier eens kijken. Maak eerst een backup van je register (belangrijk) ;)
http://support.microsoft.com/kb/921541/nl

ik ben voor alles in.
koste even wat puzzelen om te kijken waar het bewuste register bestand stond, maar uiteindelijk gevonden. Helaas niet gelukt.
Ik begin toch te geloven dat er niets anders op zit dan maar een nieuwe versie word er over heen zetten en dan hopen dat alles is opgelost.
al begin ik er een hard hoofd in te krijgen dat dat gaat werken.
Aangezien ik daar voor het weekend geen tijd voor heb (moet eerst de cd nog zoeken) zijn tot die tijd tips zeker nog welkom.

Daar zit zeker wat in, verwijder alles via configuratiescherm. Heb je office home and student, of iets anders, eraf met die handel en opnieuw. Succes ermee.

inmiddels een nieuwe versie eroverheen en het probleem is opgelost
wat de oorzaak was zal wel altijd een mysterie blijven

manamana bedankt voor de hulp

In ieder geval geweldig dat het probleem is opgelost. Vaak is een nieuwe install de beste oplossing. Bedankt voor de terugkoppeling. ;):thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan