• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

pijltoetsen werken andersom in tekstveld

Status
Niet open voor verdere reacties.

jong.braster

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2003
Betreft office 2007 met een document uit office 2003.
In een werkblad heb ik een tekstveld gemaakt. In dit tekstveld werken de pijltoetsen andersom. Wanneer ik op de rechter pijltoets druk gaat de cursor naar links en wanneer ik op de linker pijltoets druk gaat de cursor naar rechts.
Betreft alleen in het tekstveld in het overige werkblad werkt het goed.

jong.braster, Naar mijn mening wordt het zonder voorbeeldworkbook 'zwaar gissen' naar de oorzaak... Kan je een voorbeeld plaatsen?

Groet, Leo

Hmmm.... Bij mij gebeurt er niets raars... 't Kan er natuurlijk aan liggen dat ik met versie 2003 werk. Heeft iemand wellicht WEL versie 2007 om dit probleem op te lossen?

Groet, Leo

Hoi,

Bij werkt het ook andersom in 2007, maar ik heb er een nieuw tekstveld naast gezet, en deze gaat wel goed met de pijtjes-toetsen.
Helaas heb ik hier geen verklaring voor.

Misschien het tekstvak er opnieuw op zetten?

Bijlagen

Nog even een wat late reactie, maar deze kwam ik vanmorgen nog tegen.
Dit probleem was bekend bij microsoft en is met servicepack 1 voor office 2007 opgelost.
De oplossing is een onderdeel van hotfix kb 935516.
Zie http://support.microsoft.com/kb/935516/ voor uitgebreide beschrijving.

In de bijlage een overzicht van alle wijzigingen die servicepack 3 voor office 2007 bevat.

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan