Peter_1994
Gebruiker
- Lid geworden
- 9 aug 2009
Hallo forum leden,
Sinds vanochtend heb ik per ongeluk mijn PIN-code van mijn mobiel 3 keer verkeerd ingetypt omdat ik nog half lag te slapen.
Na heel wat gezoek en gesneup kwam ik er achter dat je je PUK-code kan opvragen op de vodafone site.
Al snel kon ik de PUK-code intypen maar zonder resultaat.
Het is niet zo dat de PUK-code niet werkt.
Hij werkt wel maar het gaat om het gedeelte erna.
Als ik m'n PUK-code heb ingevoerd vraagt mijn mobiel om een nieuwe PIN-code.
Dit moet ik 2 keer invoeren en daarna krijg ik de melding dat mijn PIN is geblokkeerd, terwijl ik 2 verschillende PIN-codes heb geprobeerd waarvan ik er 1 nog niet gebruikt heb op mijn mobiel.
De vraag is nu, hoe los ik dit op zonder mijn SIM-kaart helemaal te blokkeren en maar van alles gaan te proberen?
Verdere informatie:
Provider: Vodafone
Mobiel: Blackberry Bold 9000
Alvast bedankt.
Sinds vanochtend heb ik per ongeluk mijn PIN-code van mijn mobiel 3 keer verkeerd ingetypt omdat ik nog half lag te slapen.
Na heel wat gezoek en gesneup kwam ik er achter dat je je PUK-code kan opvragen op de vodafone site.
Al snel kon ik de PUK-code intypen maar zonder resultaat.
Het is niet zo dat de PUK-code niet werkt.
Hij werkt wel maar het gaat om het gedeelte erna.
Als ik m'n PUK-code heb ingevoerd vraagt mijn mobiel om een nieuwe PIN-code.
Dit moet ik 2 keer invoeren en daarna krijg ik de melding dat mijn PIN is geblokkeerd, terwijl ik 2 verschillende PIN-codes heb geprobeerd waarvan ik er 1 nog niet gebruikt heb op mijn mobiel.
De vraag is nu, hoe los ik dit op zonder mijn SIM-kaart helemaal te blokkeren en maar van alles gaan te proberen?
Verdere informatie:
Provider: Vodafone
Mobiel: Blackberry Bold 9000
Alvast bedankt.
Laatst bewerkt: