PIN geblokkeerd.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Peter_1994

Gebruiker
Lid geworden
9 aug 2009
Berichten
387
Hallo forum leden,

Sinds vanochtend heb ik per ongeluk mijn PIN-code van mijn mobiel 3 keer verkeerd ingetypt omdat ik nog half lag te slapen.
Na heel wat gezoek en gesneup kwam ik er achter dat je je PUK-code kan opvragen op de vodafone site.
Al snel kon ik de PUK-code intypen maar zonder resultaat.
Het is niet zo dat de PUK-code niet werkt.
Hij werkt wel maar het gaat om het gedeelte erna.

Als ik m'n PUK-code heb ingevoerd vraagt mijn mobiel om een nieuwe PIN-code.
Dit moet ik 2 keer invoeren en daarna krijg ik de melding dat mijn PIN is geblokkeerd, terwijl ik 2 verschillende PIN-codes heb geprobeerd waarvan ik er 1 nog niet gebruikt heb op mijn mobiel.

De vraag is nu, hoe los ik dit op zonder mijn SIM-kaart helemaal te blokkeren en maar van alles gaan te proberen?

Verdere informatie:

Provider: Vodafone
Mobiel: Blackberry Bold 9000

Alvast bedankt.
 
Laatst bewerkt:
Om te beginnen zou ik kontakt opnemen met je telefoon provider.
 
Dat hebben we ook gedaan.
Maar dan alleen voor de PUK-code.

Ik ga morgen wel naar de Phonehouse en anders nog wel eens een keer naar een Vodafone winkel.
 
Ik heb die ervaring met kpn, en daar hadden we een duidelijk stappenplan gekregen (zat trouwens al in de handleiding of gebruiksaanwijzing) wat je moest doen in geval dat. Zo iets zou je hier toch ook gehad moeten hebben?
Ook hoefde ik niet te zoeken naar een puk-code, die stond er gewoon bij in de handleiding.
Heb jij er dan soms geen handleiding er bij gekregen?
 
Nee, ik heb voor zover ik weet geen handleiding erbij gekregen.
Misschien dat mij vader nog zo'n boekje heeft.
Alleen ik zie hem pas weer over anderhalve week.
Ik ga zo misschien wel even naar de Phonehouse.
Kijken of ze me daar kunnen helpen.

Bedankt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan