Pincode onjuist

Status
Niet open voor verdere reacties.

robdgr

Verenigingslid
Lid geworden
8 sep 2001
Office versie
Microsoft 365
Sinds kort werkt de verbinding tussen mijn Sony Ericsson T610 en mijn pc niet meer. Ik heb de pc uit 'mijn apparaten' gehaald en wil hem nu weer proberen te installeren. Ik krijg wel een verbinding tussen beide, maar dan de melding dat de pincode onjuist is. Ik heb al diverse codes geprobeerd, maar niets werkt. Weet iemand waar die codes zijn opgeslagen, zodat ik wellicht kan resetten en een nieuwe poging kan wagen? Weliswaar heb ik nu werkende usb-kabel verbinding, maar de bluetooth werkt mooier.

Wie helpt mij uit de brand?

Groet,

is het niet gewoon zo dat je bij elke connectie eerst een nieuw wachtwoord moet zetten?
standaardwachtwoord is: 0000 of 1234 (meestal)

is het niet gewoon zo dat je bij elke connectie eerst een nieuw wachtwoord moet zetten?
Hij heeft in het verleden gewerkt en ik weet niet beter dat ik een wel vaker gebruikte code heb gebruikt, die dus kennelijk ergens moet staan

standaardwachtwoord is: 0000 of 1234 (meestal)
Die twee heb ik geprobeerd, maar geen resultaat.

Heb je nog andere suggesties?

Groet,

zelf heb ik geen problemen met bluetooth maar, heb je een bluetooth USB adapter of zat bluetooth al standaard in je PC ingebouwd.

heb je een USB adapter installeer deze dan eens opnieuw en update de drivers.
En probeer je vanaf je pc of vanaf je telefoon verbinding te maken?

Code:
heb je een bluetooth USB adapter of zat bluetooth al standaard in je PC ingebouwd
Een USB-adapter

Code:
installeer deze dan eens opnieuw en update de drivers
Ik heb ooit een klein bestandje gehad, maar kan het niet meer terugvinden. Het gaat om een MSI pc2pc adapter, maar de site geeft ook geen passende software meer.

Code:
probeer je vanaf je pc of vanaf je telefoon verbinding te maken?
Beide geprobeerd.

Groet,

1. Verwijder de koppeling met de uit je GSM en de koppeling met de GSM uit je PC.
2. Probeer het daarna weer en gebruik gewoon 2x dezelfde code. Normaal moet er een schermpje komen met de vraag of hij mag koppelen of niet.

Code:
hier staat nog een driver ervan op:
http://www.msi.com.tw/html/service/t...c_bt/page1.htm
Deze pagina was ik al eerder geweest, maar de link geeft deze melding: "Sorry, the page you requested was not found.
Please check the URL or keywords for proper spelling and capitalization.
If you're still having trouble looking for a page on MSI Global site,
try visiting the MSI home page (www.msi.com.tw), and look through the menu of MSI's online services."Ik kom daar dus niet verder.

Code:
1. Verwijder de koppeling met de uit je GSM en de koppeling met de GSM uit je PC.
2. Probeer het daarna weer en gebruik gewoon 2x dezelfde code. Normaal moet er een schermpje komen met de vraag of hij mag koppelen of niet.
In de telefoon heb ik hem al verwijderd, maar in de pc vind ik niet waar ik hem kan verwijderen.

Groet,

kan je hem niet via configuratie scherm verwijderen.

als het goed is is daar ergens een bluetooth mapje ofzo (bij mij in iedergeval wel)

Dank: het is gelukt

Groet,

veel succes dan maar weer met je bluetooth verbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan