Pincode op Samsung Corby GT-B3210

Status
Niet open voor verdere reacties.

Van der Brug

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2009
Mijn dochter heeft op haar toestel, de Samsung Corby GT-B3210 een pincode gezet voor het wijzigen van instellingen. We hebben wel de pincode om op te starten en kunnen dus wel de telefoon gebruiken, maar we kunnen geen instellingen zoals de achtergrond b.v. veranderen. Is er een mogelijkheid om deze pin op een andere wijze te omzeilen. Of evt. het terugzetten van de telefoon naar de fabrieksinstelling (wordt ook pincode voor gevraagd). Kan in de handleiding en op internet hierover niets vinden. Ook op de site van Samsung kom ik niet verder.

Hoop dat iemand ons van dienst kan zijn, zodat mijn dochter zo nu en dan een andere achtergrond e.d. in kan stellen.

Alvast bedankt voor de hulp

met vr. groet
Henk

Beste,

Dit kan wel voor zover ik weet alleen met een hard reset/ master reset..
Ik kan u aanraden vragen aan uw dochter of ze de SD kaart er van te voren uit wil halen,
En ook de SIM kaart omdat ik begrijp dat het geen smart phone is..
hier is een site met code's die voor samsung telefoons werken..
dit gewoon invoeren bij toetsen. [waar u ook de cijfers kiest voor het bellen naar iemand]

http://oprekhp.blogspot.nl/2011/05/samsung-android-factory-reset-service.html

ik raad aan eerst de Factory Reset te proberen en als dat niet helpt de Hard Reset.

Succes! (y)

Hallo Leutjebreedbek,

Erg bedankt! Het is gelukt! De Factory reset deed het niet, maar de hard reset had resultaat.

met vr. groet
Henk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan