ping verlagen voor games en internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

pretrller

Gebruiker
Lid geworden
11 aug 2013
hallo
ik speel redelijk veel spellen op steam ik kan de spellen aan maar door mijn
te hoge ping krijg ik lag en als ik bij speedtest.net
kijk staat mijn ping altijd rond 70 en dat is gewoon te hoog ook bij team fortress 2(vette game)
is mijn ping heelvaak boven de 100
en ik wil geen kabel gebruiken weet iemand hier raad mee alvast bedankt en als
dit de verkeerde plaats is voor deze vraag verplaats hem dan

Is je internet zelf wel snel genoeg? (Wat is je down/up snelheid, draadloos & bedraad allebei ff testen)
Als het puur door het draadloze netwerk komt zou je eventueel een WiFi extender kunnen kopen, als het bereik waar de pc nu staat te slecht is.

draadloos is het download:25.41 mbps upload:6mbps kabel download:35.48mbps upload:7.08mbps maar mijn internet is wel gewoon snel genoeg

Laatst bewerkt door een moderator:
Je moet natuurlijk wel je volledige netwerk schetsen voordat we er iets over kunnen zeggen:
- welke provider heb je?
- Welke netwerkapparatuur heb je? (modem, modemrouter, modem+router?)
- Hoe maakt je pc verbinding met het internet?

wij hebben UPC horizon 120mb/s en de router van UPC en ik maak gebruik van draadloss netwerk

Laatst bewerkt door een moderator:
Op mijn game machine vermijd ik draadloos. Er zijn teveel externe factoren die invloed hebben op de werking van een draadloze verbinding waardoor deze trager/instabieler wordt. Een bekabelde verbinding is een stuk stabieler wat resulteert in een lagere ping en een betere snelheid.

Hallo,
Ik heb zelf ook UPC Horizon en kan alleen zeggen dat wifi een ramp is met de bijgeleverde router!
Vandaar dat ik je sterk af raad om wifi te gebruiken na eigen ervaringen. je kan altijd kijken naar homeplugs(internet over je elektrischiteit netwerk) dat heb ik zelf een tijdje gebruikt en werkte voor mij altijd goed. als dat geen optie is raad ik toch aan van het wifi af te stappen en een draadje te leggen(geloof me het is het waard(vooral als je wilt rocketjumpe met tf2 XD)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan