ping verlager

Status
Niet open voor verdere reacties.

jimowns

Gebruiker
Lid geworden
2 sep 2006
hey ,
ik wil eigenlijk een ping verlager maken voor counter strike source , omdat mijn ping altijd boven de 100 zit , dan word ik altijd gekickt van servers .

dus wow ik het probleem oplossen ,door een ping verlaager te maken .
weet iemand hoe ik dat kan doen ?
want dit is echt moeilijk .
Ik probeer mezelf me te brainwashen hoe ik het ga doen , maar kan erzelf niet uit hoe ik dat kan gaan doen .

ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen .

Een ping verlager??? De CSS server stuurt een pakettje naar jouw PC, en wacht tot hij antwoord krijgt. Die tijd meet hij. En dat is je ping.

Het is dus geen waarde die door jouw PC verzonden wordt. Een "pingverlager" is dus onmogelijk.

Onmogelijk zou ik niet zeggen. Maar je moet wel heeeeeel diep in je systeem graven om een vertraging in te bouwen. Het zal ergens in het IP protocol zitten en dat zit weer ergens in je windows kern. Daar kom je niet zomaar bij.

Ik ga het niet proberen...

Onmogelijk zou ik niet zeggen. Maar je moet wel heeeeeel diep in je systeem graven om een vertraging in te bouwen. Het zal ergens in het IP protocol zitten en dat zit weer ergens in je windows kern. Daar kom je niet zomaar bij.

Ik ga het niet proberen...

Hu??
Een vertraging in te bouwen? Zodat je ping nog hoger wordt? Nou succes ermee :thumb::rolleyes:.

gebruik hiervoor gwn de console commands ingebouwt daarvoor.

cl_updaterate 1
cl_cmdrate 1

en je ping is direct laag.

nou ik krijg er een lage ping van , en geen chokes. dus wrm zou ik het niet doen? des te beter als het lijkt of ik lag :P kunne ze me nit raken lol

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan