Pinnacle 9 of 10

Status
Niet open voor verdere reacties.

whitewolff

Gebruiker
Lid geworden
21 nov 2001
Berichten
301
Hallo Beste mensen,

Een vriend van mij heeft pinnacle studio 10 gekocht,maar kan er geen dvd op branden. Geeft hij aan kan niet installeren,kijk of de kabels zijn aan gesloten. Hij test het filmpje wel op alles,maar als hij moet gaan branden hout het op en komt deze foutmelding. Dit heeft hij ook bij pinnacle studio 9.Nu had ik geen dvd Schijfje bij me van mijn eigen,dat ga ik morgen nog proberen. Ik dacht vraag dit toch maar misschien heeft iemand van jullie ook wel zo iets al eens mee gemaakt. En kan ik die tip ook nog mee nemen. Ik zelf heb daar nog geen last van gehad. Ik heb al van alles uit geprobeerd en gekeken of er iets fout stond,maar na 4 uur *****n nog geen resultaat .



Groet Indiaan.
 
pinnacle

Ha Ha Natuurlijk,hebben al veschillende dvdtjes gebrand.
 
je moet ze de kost geven......................

Welke fout melding krijg je precies?
 
Pinnacle kennende, moet je alles eerst zorgvuldig configureren en alle updates hebben geinstalleerd.
Check dat ook meteen even.
 
Paar dingen uit geprobeerd.Stukje gebrand op een dvd na alle updates van pinnacle en windows.Het waren maar een paar kleine fragmenten,nou echt nog geen 5 sec.En er was toch al een P/M 1 cm te zien op de dvd, wat gebrand was,Ik zelf heb p/m 3 kwartier op een dvd staan met dezelfde instellingen en ik had de dvd nog niet half vol gebrand.Ra ra.Heb toen nog een stuk of 15 fragmenten aangezet die hij een keer helemaal berekende langzaam,en daarna nog een keer snel,maar bleef bij de een na laatste hangen,het programma bleef ook geactiveerd bij taakbeheer,en ik kan ook alles verder met de computer,alleen pinnacle ging niet meer verder.RA ra.
 
Ik denk toch dat het in de instellingen van Pinnacle zit.
Dus het aantal fps etc etc etc
Maar je krijgt geen foutcode of andere reden waarom Pinnacle vreemd doet?
Want eigenlijk kan ik niet zoveel met deze info en Pinnacle Service ook niet, vrees ik.
 
Ik weet dat je hier niet veel aan hebt,ik zal nog eens zoeken en laat het je nog wel horen. In iedergeval bedankt met het mee denken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan