Pinnacle DC10 driver voor XP??

Status
Niet open voor verdere reacties.

crmtd

Gebruiker
Lid geworden
4 jun 2002
Ik heb een Pinnacle DC10 capture kaart.
Vanaf de CD (Studio 7) wil ik de driver installeren, maar ik krijg dan de melding dat XP deze niet ondersteund, weet iemand waar ik deze kan halen.

Je zou zeggen bij Pinnacle of via Google, maar bij Pinnacle zie ik hem niet en via Google kom ik tot nu toe niet verder dan dode links............. Help.

kan je dan even goed niet doorgaan,ook al zegt ie dat ie hem niet ondersteund

Hier vind je wel wat, maar je zult dan een mailtje moeten sturen, en ben bang dat je ervoor moet betalen, het was vroeger een Miro product, maar die TV kaarten zijn overgenomen door Pinnacle.

kan je dan even goed niet doorgaan,ook al zegt ie dat ie hem niet ondersteund

Nee, nu is het zo dat ik de driver zit op een cd van studio 7.................. nog uit het stenen tijdperk............., dus ik denk dat ik echt een andere moet hebben.:(

Ik heb ondertussen een driver bij Pinnacle gevonden, een versie 9, die installeerd wel.
Bij het capturen zie ik in de voorvertoning wel gewoon beeld.
Maar na het capturen is het beeld toch steeds onderbroken.
De test geeft aan dat de snelheid hoog genoeg is, dus ik verdenk toch de driver.
Ik heb Pinnacle 10.7 plus geinstalleerd en daar gaat het dus niet goed mee.

Je hebt drivers om hardware te laten weken, en software om van die hardware gebruik te kunnen maken via die drivers, je kunt ze ook onafhankelijk van elkaar installeren, drivers voor die specifieke TV chip, en DScaler b.v. als de software ervoor.

Nu gebruik je een combinatiepakket van Pinnacle, en die moet dan wel ook voor XP en die chip geschikt xijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan