Pinnacle PCTV pro kaart werkt niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

henk1155

Gebruiker
Lid geworden
8 jan 2002
Ik heb een PCTV pro kaart van Pinnacle van 3 jaar oud en die probeer ik te installeren op een nieuwe computer van Juni vorig jaar.
Hierin zit een Abit NF-M2SV moederbord in met een onboard video kaart die niet wordt gebruikt, er is een apparte videokaart geinstalleerd, Nvidia GeForce 8600GT Fatal1ty mat 256 MB geheugen.
Verder is er een is er een onboard sound op het moederboard maar er is ook een apparte soundcard geinstaller met 5.1 speakerset.
Ik heb in bios de onboard sound van Auto op dissabled gezet, maar kan t.a.v. de onboard video kaart niets vinden.

Als ik nu de PCTVPro kaart plaats en de software instsalleer, dan gaat alles goed, ook alle tests gaan goed tot de laatste test waarbij de hardware wordt getest en daarbij komt de melding dat de hardware test is mislukt omdat er geen IRQ aan de hardware is toegekend of dat de IRQ in conflict is met een andere hardware.

Wie heeft hiervoor een oplossing voor mij??

Probleem opgelost met eerdere vraag over zelfde onderwerp

Hallo,

Vond het al vreemd dat ik geen enkele reactie kreeg, maar zo zie je maar weer haastige spoed is zelden goed.
Had de vraag na een hele avond knutselen nog even snel op de site gezet en verder niet gekeken.
De volgende dag even verder gezocht en kwam ik een eerdere vraag tegen over excact het zelfde met de oplossing, de patch bij Pinnacle.

Dus hoewel geen enkele reactie toch bedankt voor die oplossing allemaal want het werkt nu wel met die oplossing.

Groeten
Henk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan