Pinnacle pctv rave werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

hvdpol

Gebruiker
Lid geworden
14 dec 2002
Ik heb windowsw xp opnieuw moeten instaleren na een virusbesmetting. Nu werkt mijn tv kaart (Pinnacle pctv rave) niet meer naar behoren. Ik heb de laatste drivers van pinnacle gedownload (v5.50) en geinstaleerd . voor mijn virus probleem werkte alles perfect. Nu lijkt dat ook zo te zijn totdat ik stop met tv kijken. Als ik dan weer terug ga naar het opstart programma krijg ik de melding dat er een fout is opgetreden en dat het programma is afgesloten. Als ik daarna pctv assistente draai en de instellingen controleer werkt alles weer naar behoren totdat ik het programma afsluit. wie weet er raad met dit probleem

Hoe luidt de foutmelding precies?

De foutmelding luidt
"in PCTV Vision Main programma is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak."
Bij handtekening van de fout staat het bericht
AppName:Vision.exe AppVer:2.7.5.0 ModName:Vision.exe
ModVer2.7.5.0 offset:00096bd8

Mijn computerkennis is van dien aard dat mij dit totaal niets zegt

Ik heb overal gezocht.... is dus niet te vinden. Als het mijn probleem was zou ik de kaart er uithalen, deïnstalleren en weer opnieuw volgens de gebruiksaanwijzingen installeren. :)

Heb ik ook al geprobeerd. zelfs eerst norton gedeinstaleerd daarna de kaart er uit gehaald. alle bestanden van pinnacle verwijderd Ook uit het register, daarna alles opnieuw aangesloten en geinstaleerd maar het probleem blijft bestaan.

Dan ( tja ) zou ik de computer formatteren. Tenzij een van de guru's er nog een oplossing voor heeft?

Formateren is ook niet echt een optie. Zeker niet voor iemand met zo'n beperkte kennis als ik. ik ben blij dat ik hem na een nieuwe instalatie weer grotendeels aan de praat heb. Dan maar geen tv kijken op de pc.
tochheel erg bedankt voor al je meedenken
Henk:confused:

****a het probleem is opgelost :D Na het verwijderen van "Nimo Codec Pac" werkt pctv Rave weer als een nieuwe:thumb:

PCTV Vision

Bedankt voor het oplossen van dit probleem.
Ik had hetzelfde probleem en dezelfde melding.
Door het verwijderen van K-lite codec pack is het probleem bij mij ook opgelost.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan