pinnacle pctv rave

Status
Niet open voor verdere reacties.

lampiesenior

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 feb 2006
Ben in het bezit van PCTV RAVE ( pinnacle)die geruime tijd heeft gewerkt,maar sinds kort
de dienst weigert.(O.S. W98SE)
Bij opstarten PC wordt steevast gemeld dat systeem een nieuw hardwaredevice heeft gevonden.
PC probeert deze te installeren en vraagt dan om W98 CD,maar vindt niets en installatie gaat dus weer niet door.
Iemand die mij de schijnbaar benodigde driver(s) kan leveren,of vertellen waar ik dit kan vinden?
Al geprobeert op de Microsoftsite en Pinnacle site,maar niets kunnen vinden.
Al vast bedankt,
Martin

lampiesenior zei:
Ben in het bezit van PCTV RAVE ( pinnacle)die geruime tijd heeft gewerkt,maar sinds kort
de dienst weigert.(O.S. W98SE)
Bij opstarten PC wordt steevast gemeld dat systeem een nieuw hardwaredevice heeft gevonden.
PC probeert deze te installeren en vraagt dan om W98 CD,maar vindt niets en installatie gaat dus weer niet door.
Iemand die mij de schijnbaar benodigde driver(s) kan leveren,of vertellen waar ik dit kan vinden?
Al geprobeert op de Microsoftsite en Pinnacle site,maar niets kunnen vinden.
Al vast bedankt,
Martin

Bedankt voor de snelle reaktie en sorry voor de trage van mij,maar de verwijzing naar de pinnaclesite geeft niet de drivers,(die moeten standaard in W98SE,ik dacht onder windows/system/..... staan) en die heb ik blijkbaar niet(meer),maar naar het programma en die heb ik wel.
als je dat programma opstart dan geeft het aan dat de hardware installatie is mislukt.
groetjes,
Martin

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan