pinnacle PCTV sterieo

Status
Niet open voor verdere reacties.

lucmertens

Gebruiker
Lid geworden
4 dec 2000
Ik heb een pinnacle PCTV stereo kaart gekocht via e-bay maar de software cd is beschadigd . Weet er iemand hoe ik aan werkende software voor deze kaart geraak ?? Groeten Luc

lucmertens zei:
Ik heb een pinnacle PCTV stereo kaart gekocht via e-bay maar de software cd is beschadigd . Weet er iemand hoe ik aan werkende software voor deze kaart geraak ?? Groeten Luc

Ja via de site van de Fabrikant

Laatst bewerkt door een moderator:
Lange Pier zei:
Die link gaf ik al, alleen een verdere, als je door gaat zie je alleen upgrades staan en geen volledige versie.

Yep.
Worden het alternatieve drivers.
En ze willen je Email adres zag ik(voor mij niet een punt maar)

Die versie 5.9 is juist die ik nodig heb !!Als ik dan mijn code nr gebruik dan is alles toch geregeld !!!

Ben er toch maar even achteraan geweest, het blijkt dat ze het vision pakket eraf hebben gegooit en deze te koop is gemaakt, dit is al sinds de overname, daar ik dit kaartje al een anderhalf jaar in bezit heb, en later alleen de XP update had gedownload, wist ik dus dit niet.

Toen kon je het volledige pakket, de 5.8, downloaden met daarbij de upgrade naar 5.9, nu is alleen de laatste nog te downloaden.

Je kunt eens bij de costumer care een cd'tje proberen aan te vragen met je code.

En het serienummer is ook niet meer terug te vinden in het forum, die gaat maar terug tot begin dit jaar.

Toch weer een update, de serienummers zijn gewoon weer op te halen, en wel hier, en het Vision pakket versie 5,9 vind je hier.

Alleen voor de Mpeg2 zul je jezelf aan moeten melden, als je een DVD van een opname wilt maken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan