pinnacle pctv

Status
Niet open voor verdere reacties.

dvham

Gebruiker
Lid geworden
26 jan 2003
ik heb een probleempje, ik kan namelijk niet meer installeren. tijden s het installeren is er iets misgegaan. Ik heb versie 5.1 en 5.5. Eerst was ik begonnen met 5.5, deze liep toen vast.

Wat nu het eigenlijk het probleem is dat als ik 5.5 de installatie start zegt ie dat ik eerst de vorige versie moet verwijderen. maar die is al weg.

En als ik 5.1 de installatie start dan kan ik deze niet verwijderen omdat deze dan voortijdig wordt beeindigd. Ik heb de regdelete van Pinnacle al gebruikt maar deze helpt niet.

iemand???

Heb 5.11 opnieuw geinstalleerd maar krijg nu language file not found. Als ik de assistente start.

Waarschijnlijk staat er nog het een en ander in het register van windows...
Ga naar uitvoeren en typy in "regedit.exe" en ga naar
bewerken>zoeken, type daar pinnacle in en dan volgende zoeken aanklikken.
Verwijder de verwijzing en druk op F3 en verwijder weer de verwijzing, doe dit tot hij geen verwijzingen meer vindt.
Daarna pinnacle opnieuw installeren en dan moet het goed komen.
Succes!

register leeg gehaald maar nog krijg ik de fout dat het programma nog geinstalleerd staat. Wat zou dit wezen?

Misschien staat het nog onder een andere naam, zoals norton ook onder symantec staat?
Succes!

Geplaatst door dvham
register leeg gehaald maar nog krijg ik de fout dat het programma nog geinstalleerd staat. Wat zou dit wezen?

Hoi,

Misschien heb je een bruikbaar systeem herstel punt?

Grtzzz.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan