pinnacle pctv

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kan via snelkoppeling,in de Dir Programfiles/Pinnacle/Vision/vision.exe
 
Sorry maar het wil echt niet. Ook heb ik als ik het programma opstart en daarna weer afsluit mijn hele buroblad uitvergroot met als gevolg dat de helft van mijn icoontjes er niet meer opstaat.
Wat is dat nu weer dan.
 
Hallo !

Sorry maar ik snap het probleem niet.
Op de Pinnacle-site even de nieuwste PCTV-driver downloaden en installeren maar !! Het gaat bijna helemaal automatisch.
Gisteren nog bij iemand gedaan...probleemloos.
Pinnacle raadt ook aan de nieuwste drivers te downloaden !!!
Zie de post van Maestro !

Succes,
Harry.
 
Het volgende heb ik net geinstalleerd. pctv media center 3.20 patch.
Het volgende bericht krijg ik als ik hem activeer.
set up heeft gedetecteerd dat er geen versie van pinnacle media center is geinstalleerd. Deze update vereist dat er een eerdere versie van de toepassing is geinstalleerd.
Ik snap er nu helemaal geen hout meer van want ik heb net het hele programma opnieuw erop gezet en opnieuw opgestart.
Hoe kan ik dit nou eens eenvoudig oplossen?
MvrGr Willem
 
Even opnieuw aub.
Op de een of andere manier wordt de driver niet geinstalleerd dus er valt ook weinig te updaten..
Wanneer ik de cd in de speler plaats en ik druk op verkennen (via rechtermuisknop) dan zie ik hier "pctv stereo 5.9" staan.
Als ik nu de cd ga installeren dan vindt ik dit naderhand nergens terug.
Ik heb ook al ergens een update van het bovenstaande binnengehaald maar deze vermeld ook weer dat het niet mogelijk is omdat die het orgineel niet kan vinden.
Verder heb ik ook op het forum van pinnacle gekeken en er zijn meer mensen met dit probleem.
Jammer is dat het forum doodgebloed is en ik nog niks verder ben.
Nogmaals wie kan mij helpen?
MvrGr Willem
 
Ben even verder aan het zoeken gegaan, kom alleen maar mensen met problemen tegen (versie 5.9)
Ik zou zeggen leg het probleem bij pinnacle voor en anders terug naar de winkel, omruilen voor een andere kaart.
 
Nee, die indruk hebben we in het geheel niet.
Maar er zijn en blijven natuurlijk altijd vragen en problemen waar ook wij geen antwoord of oplossing voor hebben.
Op naar Pinnacle zou ik zeggen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan