pinnacle pctv

• Onderwerp starter Onderwerp starter judo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

judo

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2002
Ik heb pinnacle pctv van mijn pc verwijderd. Via configuratiescherm/software bleef het steeds steken dus heb ik het maar handmatig gedaan. Ik heb het register afgestruind, mijn harde schijf, maar steeds wanneer ik het opnieuw wil installeren krijg ik de melding er is een vorige installatie gevonden, verwijder die eerst. Maar naar mijn beste weten is er niks meer te vinden op mijn pc.
Weet iemand raad?

Judo

Welke heb je precies er zijn nl. wel wat verwijdertools. Zie hier kies je kaart en vervolgens onder het kopje "Download sites" kies je voor "Tools"

Welke heb je precies er zijn nl. wel wat verwijdertools. Zie hier kies je kaart en vervolgens onder het kopje "Download sites" kies je voor "Tools"

wanneer ik mijn kaart (5.5) heb gekozen kom ik op een pagina waar ik van alles kan downloaden, maar ik zie geen tools staan.

Daar kom ik niet verder mee, onder welke kopje zie jij 5.5 staan?

Zoek eens met RegistrarLite, bij alle sleutels waar je access denied bij krijgt, zul je eerst eigenaar van moeten worden, te beginnen bij de subsleutels, en dan omhoog werken.

Het popupvenster, kun je uitvinken, dan zie hem de volgende keer niet meer, en het progje blijft gewoon werken.

Probeer dit ook nog even.
Probeer: In Program Files "verborgen bestanden" te openen
de map Installshield Installation Information verwijderen.
Dat heeft hetzelfde probleem bij mij opgelost.

Gebeurt vaak als je een lagere versie probeert te installeren, als degene die erop staat/stond.

Gebeurt vaak als je een lagere versie probeert te installeren, als degene die erop staat/stond.

De gouden tip was: program files de map installshield\installation\information verwijderen. Hierna installeerde pctv als een speer. Allemaal heel hartelijk dank voor jullie meeleven.

Judo

Mooi dat het gelukt is, succes. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan