pinnacle studio 8

Status
Niet open voor verdere reacties.

papaver

Gebruiker
Lid geworden
8 nov 2000
Ik heb sinds kort een nieuwe harde schijf en nu probeer ik het programma pinnacle opnieuw te laden. Na 45 % uitgevoerd te hebben krijg ik de tekst:
component: guided tors
bestandengroep:multimedia Tutorial ENG
bestand: D/setup/../Tutorial/sonus.ctx
gegevensfout (cyclische redundantie)
Daarna stopt het programma.
Weet iemand wat dit precies inhoudt en is er een mogelijke oplossing?
b.v.d. J.Berkemeijer

papaver zei:
Ik heb sinds kort een nieuwe harde schijf en nu probeer ik het programma pinnacle opnieuw te laden. Na 45 % uitgevoerd te hebben krijg ik de tekst:
component: guided tors
bestandengroep:multimedia Tutorial ENG
bestand: D/setup/../Tutorial/sonus.ctx
gegevensfout (cyclische redundantie)
Daarna stopt het programma.
Weet iemand wat dit precies inhoudt en is er een mogelijke oplossing?
b.v.d. J.Berkemeijer

Pinnacle is een heel zwaar programma voor je computer, ik heb het zelf ook vaak gebruikt met een redelijk snelle computer, maar liep ook vaak vast en werd traag tijdens het laden van foto's, ik wil je een advies geven, gebruik Unlead video studio is veel sneller en laadt de fotó's ook in mum van tijd

Pinnacle is een heel erg goed programma en Ulead ook.
Maar deze opmerkingen dragen niet erg bij tot de oplossing van de vraag van de TS.

Heeft toch echt helemaal niets met de vraag te maken.
TS krijgt het programma niet geinstalleerd.
Heeft dus niets met de capaciteiten van je processor te maken.

Ik weet dat Studio 8 nu onder Adobe valt.
Ik weet ook dat Adobe een uitstekende service afdeling heeft, die middels e-mail prima te bereiken zijn.
Wanneer je dit weekend nu geen terzake doende reactie hebt gekregen, lijkt het me verstandig om even contact op te nemen met Adobe.

Het riekt hier naar een beschadigde CD of niet goed werkende speler.
In het eerste geval maak de cd eens schoon vingerafdruk vrij en kijk eens ernaar of je serieuse beschadigingen ziet(ook op de etikette zijde van de cd deze moet zeker schade vrij zijn).

gegevensfout (cyclische redundantie) duidt inderdaad op een fout op de cd.

Ik hebmijn CD heel goed schoo0ngemaakt en nu heb ik pinnacle studio wel kunnen laden.
Bedankt allemaal

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan