pinnacle tv kaart installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

kanyarat

Verenigingslid
Lid geworden
24 sep 2004
Hallo,
Ik heb een klein pc,tje gekocht (MSI Mega pc 651) en daarbij zat een Pinnacle tv kaart. Die heb ik erin gezet, maar windows xp home geeft aan dat het apparaat niet geinstalleerd kan worden. Ik heb al op de pinnacle site gezocht waar ik eventuele drivers kan vinden, maar begrijp daar eerlijk gezegd niet al teveel van. Op de tv kaart zelf staat ook al niet veel info behalve een heel lang nummer. Weet iemand hier raad mee?
mvrgr. Kanyarat.

Ja Lange Pier, dat begrijp ik maar het gaat alleen om die tv pinnacle kaart die ik erbij gezet heb, en dat of die staat niet op de msi site. op de pinnacle site kan ik hem ook niet vinden.op de tv kaart zelf staat behalve een lang nummer ook niets over type ofzo.

Je zei dat die kaart erbij zat, dan staan de drivers ervoor bij MSI, ze maken die kaarten dus niet zelf en plakken er normaal hun sticker op, dan is het een oem kaart, bij deze denkelijk niet.

Ze hebben 3 uitvoeringen, kijk hier welke je hebt.

Deze tv kaart zat er los bij. Probleem is dat er helemaal geen type ofzo opstaat dus is het moeilijk om te zien welke het is. Ik denk dat de kaart er later bij is gekocht maar nooit geinstalleerd. Ik zal er vanavond een plaatje bijzetten misschien helpt dat.
foto gemaakt, maar het uploaden mislukt telkens. Ik krijg het bestand niet kleiner. Het enige dat erop staat is:
Any tv
51018411-1.2
Pinnacle Systems Rev: 1.2A
203560839754774152
N1897
Als ik overigens de cd van MSI laad wordt er ook niks gevonden

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan