Pinnacle_Studio_9.3.5_MultiLanguage + Hollywood Fx 5.1 Plus Extra Packs.zip - ZIP arc

Status
Niet open voor verdere reacties.

eweide

Gebruiker
Lid geworden
16 apr 2006
Pinnacle_Studio_9.3.5_MultiLanguage + Hollywood Fx 5.1 Plus Extra Packs.zip - ZIP archive, unpacked size 126.915.558 bytes

Hallo,

ik heb in het verleden foto's en films gearchiveerd middels dit programma.
Althans , het is nu een WIN RAR zip bestand geworden vanuit dit programma.
Ik snap er helemaal niets meer van......

Nu wil ik de foto's en films uit dit bestand ophalen echter krijg ik de foutmelding:

Pinnacle_Studio_9.3.5_MultiLanguage + Hollywood Fx 5.1 Plus Extra Packs.zip - ZIP
the archive is either in unknown format or damaged.

Daarnaast de foutmelding:

unexpected end of archive

Ik zou jullie zeer dankbaar zijn als het lukt om dit te herstellen.
Wie geeft me de gouden tip !

bedankt alvast, Erik Weide

Hallo,

gebruik je de laatste WinRar versie en heeft WinRar niet de mogelijkheid om (een file) te repareren?

Grt, SjoerdRB

reactie

Dank voor het meedenken,

maar het systeem blijft de foutmelding geven

file is corrupt

Ik denk met je mee :o, het lijkt wel alsof je iets hebt ingepakt over een aantal dvd's/cd's en dat er eentje mist..

SjoerdRB

vervolg

Nou,

voor zover ik me kan herinnerern heb ik het e.e.a. gesleept. Dus film en foto's en toen is het bestand vastgelopen.....

Krijg je helemaal niks meer uitgepakt; dwz is het een mogelijkheid om op een individueel ingepakt bestand te staan (heeft natuurlijk geen zin als je '1000'en'' bestanden hebt..
Is eventueel een mogelijkheid om ander uitpakprogramma te gebruiken?

Anders kan je misschien via t forum nog andere kennisbronnen aanboren.. (http://forums.pinnaclesys.com/forums/default.aspx)

Laatst bewerkt:
ik krijg helemaal niets meer uitgepakt. Ook nadat ik op een specifiek bestand ben gaan staan. Hij blijft dezelfde foutmelding geven.
Ik weet het, dit is een lastige.....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan