Opgelost Pinterest, error afbeelding werkt niet | Wordpress site

Dit topic is als opgelost gemarkeerd
Status
Niet open voor verdere reacties.

parkietenwinkel

Gebruiker
Lid geworden
14 jan 2011
Berichten
30
Hallo!

Wie heeft er ervaring met foutmeldingen van Pinterest? Ik krijg (meestal) de volgende melding op mijn beide websites bij het Pinnen van een afbeelding.

Er is iets misgegaan

Sorry, deze afbeelding werkt niet. Kies een andere afbeelding

Ik heb mijn cache geleegd, dus dat is het niet. Ik heb gezocht hoe ik dit op kan lossen, maar ik word er niet wijs uit waar ik moet beginnen.

Ik vraag me af of ik misschien iets in mijn .htaccess file moet plaatsen om toestemming te geven aan Pinterest om mijn afbeeldingen te pinnen. Mijn website: www.haakinformatie.nl Ik gebruik WordPress.

Heeft iemand een idee hoe ik dit aan moet vliegen? Alvast bedankt voor het meedenken.

Groet, Lisa
 
Hoi Femke,

Wat aardig dat je mee wil denken. Mijn site heb ik wel gekoppeld aan Pinterest, maar ik heb geen winkel. Ik ben inderdaad bekend met de mogelijkheden hoe je kunt pinnen.

Ik heb mijn cache inderdaad geleegd, dat heeft het niet opgelost. Verder is mijn browser up to date, dus dat is het ook niet.
 
Hm...dan kan ik je niet verder helpen. Als je alle opties van de link hebt uitgeprobeerd en gevolgd...
 
.htaccess heeft er niks mee te maken. Die regelt alle configuratie tussen site en server.
Kan je misschien vertellen wat je precies doet, en wanneer en waar je die foutmelding ziet? Screenshots zijn zeker welkom.
 
.htaccess heeft er niks mee te maken. Die regelt alle configuratie tussen site en server.
Kan je misschien vertellen wat je precies doet, en wanneer en waar je die foutmelding ziet? Screenshots zijn zeker welkom.
Hi Aar, ik heb even een nieuwe .htaccess file geupload en het probleem lijkt nu inderdaad verholpen te zijn.
Dankjewel voor het meedenken!
 
Hi Aar, ik heb even een nieuwe .htaccess file geupload en het probleem lijkt nu inderdaad verholpen te zijn.
Dankjewel voor het meedenken!
Persoonlijk denk ik dat dit meer toeval is. Of kan je de verschillen aangeven?
 
Nou er zat een code in voor een RSS reader, misschien dat dat een conflict opleverde. Tot nu toe gaat het opslaan weer als vanouds (even afkloppen).
 
  • Leuk
Waarderingen: Aar
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan