Beste mensen,
Ik heb in mijn auto een Avic HD1BT dvd speler.
Deze heeft 4 speaker uitgangen en een RCA uitgang voor de SubWoover.
Nu is zijn bij de uitgang van de subwoover de aardebanen doorgebrand..
Er kwam namelijk alleen maar gekraak uit me SUB, dus heb me pioneer laten door meten en daar kwam dus uit dat de aardebanen doorgebrand zijn.
Nu heb ik me subwoover op een achterspeaker, en me achter speakers zelf niet aangesloten. ( geen ruimte meer voor vanuit me sourche )
Dit bovenstaande kan gewoon, dit staat ook in mijn handleiding. Je kunt namelijk bij de instellingen aangeven dat je je SUB op je rear speakers heb aangesloten.
Maar nu ik dus me 2 voorspeakers op me 2 voorspeakers uitgang, me SUB op rechter achter speaker en me linker achterspeaker uitgang is nog vrij.
Nu had ik het idee om me 2 achterspeakers op me linksachter uitgang speaker van me radio te zetten. Nu heb ik al één en ander gegoogeld en wordt me dit afgeraden mits me Laadimpedantie dit aankan ofso.
nu zegt W & Ohm en die termen me niets. NU VRAAG IK ME AF OF IK DIT WEL OF NIET KAN DOEN?
me 2 achterboksen zijn: 35W rated t/m peak 150W
Me pioneer sourche heeft de volgende specs:
Geluid
Maximaal uitgangsvermogen
........................................... 50 W ✕ 4
50 W ✕ 2 k/4 Ω + 70 W ✕
1 k/2 Ω (voor subwoofer)
Doorlopend uitgangsvermogen
........................................... 27 W ✕ 4 (DIN 45324,
+B=14,4 V)
Laadimpedantie ................... 4 Ω (4 Ω to 8 Ω [2 Ω voor 1 k]
toegestaan)
Kan iemand mij helpen?
alvast bedankt,
groetjes bart
Ik heb in mijn auto een Avic HD1BT dvd speler.
Deze heeft 4 speaker uitgangen en een RCA uitgang voor de SubWoover.
Nu is zijn bij de uitgang van de subwoover de aardebanen doorgebrand..
Er kwam namelijk alleen maar gekraak uit me SUB, dus heb me pioneer laten door meten en daar kwam dus uit dat de aardebanen doorgebrand zijn.
Nu heb ik me subwoover op een achterspeaker, en me achter speakers zelf niet aangesloten. ( geen ruimte meer voor vanuit me sourche )
Dit bovenstaande kan gewoon, dit staat ook in mijn handleiding. Je kunt namelijk bij de instellingen aangeven dat je je SUB op je rear speakers heb aangesloten.
Maar nu ik dus me 2 voorspeakers op me 2 voorspeakers uitgang, me SUB op rechter achter speaker en me linker achterspeaker uitgang is nog vrij.
Nu had ik het idee om me 2 achterspeakers op me linksachter uitgang speaker van me radio te zetten. Nu heb ik al één en ander gegoogeld en wordt me dit afgeraden mits me Laadimpedantie dit aankan ofso.
nu zegt W & Ohm en die termen me niets. NU VRAAG IK ME AF OF IK DIT WEL OF NIET KAN DOEN?
me 2 achterboksen zijn: 35W rated t/m peak 150W
Me pioneer sourche heeft de volgende specs:
Geluid
Maximaal uitgangsvermogen
........................................... 50 W ✕ 4
50 W ✕ 2 k/4 Ω + 70 W ✕
1 k/2 Ω (voor subwoofer)
Doorlopend uitgangsvermogen
........................................... 27 W ✕ 4 (DIN 45324,
+B=14,4 V)
Laadimpedantie ................... 4 Ω (4 Ω to 8 Ω [2 Ω voor 1 k]
toegestaan)