pioneer dvr 520 h brand wel, geen data?

Status
Niet open voor verdere reacties.

koningv

Gebruiker
Lid geworden
3 jul 2003
HELP!!

ik heb destijds veel filmpjes van mijn kids via de camcorder op de hdd van mijn pioneer dvr520 h geplaatst via een i link kabel. via mijn hdd op een dvd-r gebrand. als ik naar de schijf kijk staat er data op maar als ik hem in mijn pioneer stop geeft hij aan : can't use ' en dan gata de lade weer open.

als ik dvd-r in mijn mac stop geeft ie geen data aan? wat is er misgegaan, en kan ik alsnog de data op de een of andere manier bekijken?????

Deze gebrande schijf is alleen af te spelen op de recorder waar deze mee is gebrand.
De schijf is na het brandproces niet afgesloten. Dit moet je op de pioneer zelf doen.
Hoe dat moet staat in je handleiding. Daarna zal de schijf vrijwel overal op moeten werken.

maar hij speelt ook niet meer op de pioneer af... hij was gebrand en gaf aan dat hij klaar was, nu geeft hij aan Can't use??

hoe moet ik ervoor zorgen dat die wel werkt op de pioneer???

heb nu gemerkt dat hij wel weer een filmpje op de dvd-r schijf brandt. wil ik hem afspelen geeft de dvd speler weer aan can't use? dus het ligt denk ik niet aan de brander. kan het zijn dat de laser niet goed werkt?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan