Pioneer GM-620 Versterker in scooter!?!?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nikko

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 mrt 2007
hoi, ik heb een vraag.

Ik wil een versterker van Pioneer (GM-620) in mijn scooter bouwen, maar snap niet helemaal hoe ik hem moet aansluiten. Het gaat hier om de "ILM" en de "ACC-OUT/J". Volgens de handleiding moet ik de "ACC-OUT/J" met de blauwe draad van mij radio verbinden, maar ik heb geen radio in mijn scooter.:mad: Ik wil mijn Ipod erop aansluiten.

Wie kan mij helpen?
zie handleiding: op pagina 3
http://www.service.pioneer-eur.com/peeservice/instrmanuals.nsf/0/AF5D643EADF336CFC12572A600554282/$File/CRD1428_GM-620.pdf

Laatst bewerkt:
Die blauwe draad, dient om de 12V door te schakelen naar je versterker. Van het ogenblik dat je de radio aanzet, staat er spanning op die draad. Deze spanning zal een relais, in de versterker, doen werken zodanig dat je versterker 12V voedingspanning krijgt. Je kan dit oplossen door de blauwe draad, via een schakelaar, rechtstreeks aan te sluiten op 12V.

Die blauwe draad, dient om de 12V door te schakelen naar je versterker. Van het ogenblik dat je de radio aanzet, staat er spanning op die draad. Deze spanning zal een relais, in de versterker, doen werken zodanig dat je versterker 12V voedingspanning krijgt. Je kan dit oplossen door de blauwe draad, via een schakelaar, rechtstreeks aan te sluiten op 12V.

:thumb: bedankt :cool:

Ik heb de blauwe draad aangesloten met een schakelaar op me accu. Ik hoor dat de versterker het doet alléén komt er geen geluid uit mijn boxen!:mad: Betekend dit dat de input kapot is????

gr. Nik

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan