Pirates of the caribbean

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nickkk666

Gebruiker
Lid geworden
11 feb 2008
heej allemaal , ik speel sindskort pirates of the caribbean , alleen vroeg ik me af :
weet iemand misschien waar loan sharks zitten ?

Mvg Nick

In elke stad zit er een, je moet alleen goed zoeken, want ze zitten in normale huizen en het wordt van tevoren niet aangegeven. Je zult dus alle gewone huizen binnen moeten gaan.

hier weet ik een leuk trucje voor.

ga naar het franse eiland naar de loanshark.

deze loanshark heeft een chest in zijn huis.

leen het maximale bedrag en dumb al je geld in de chest.

nu kun je nog een keer het maximale bedrag lenen. als je steeds je geld in de chest dumpt dan kun je dit proces steeds herhalen waardoor je snel rijk word :P

natuurlijk moet je wel alles terug betalen wat ook wel veel kost.
hoe kun je dit voorkomen. simpel:

leen heel veel geld op de manier hoe ik het hierboven heb beschreven.
nu moet je 3 mensen als kaptein aanwijzen voor je floot en koop je 4x het battleship (grootste schip uit het spel)

nu kun je makkelijker andere schepen neerhalen en je reputatie als gevreesde piraat snel verhogen.

als je reputatie erg hoog is en je gevreesd word door de anderen heb je geen last van de mensen van de loanshark en kun je steeds geld blijven lenen.

hier weet ik een leuk trucje voor.

ga naar het franse eiland naar de loanshark.

deze loanshark heeft een chest in zijn huis.

leen het maximale bedrag en dumb al je geld in de chest.

nu kun je nog een keer het maximale bedrag lenen. als je steeds je geld in de chest dumpt dan kun je dit proces steeds herhalen waardoor je snel rijk word :P

natuurlijk moet je wel alles terug betalen wat ook wel veel kost.
hoe kun je dit voorkomen. simpel:

leen heel veel geld op de manier hoe ik het hierboven heb beschreven.
nu moet je 3 mensen als kaptein aanwijzen voor je floot en koop je 4x het battleship (grootste schip uit het spel)

nu kun je makkelijker andere schepen neerhalen en je reputatie als gevreesde piraat snel verhogen.

als je reputatie erg hoog is en je gevreesd word door de anderen heb je geen last van de mensen van de loanshark en kun je steeds geld blijven lenen.

heey :p

ik heb even een vraagje want ik speel ook pirates of the caribbean sinds kort weer hij heeft heel lang in de kast gelegen maar ik heb hem tocht maar weer gepakt
maar ik zit nu bij een missie dat ik dat fort van greenford moet verslaan maar ik kom niet verder dus ik wou even de onsterfelijkheids cheat proberen maar die doet het niet dus de vraag is kan iemand mij helpen met de onsterfelijkheids cheat ? :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan