• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Pivot tabel velden missen

Status
Niet open voor verdere reacties.

WaltM

Gebruiker
Lid geworden
23 aug 2009
Berichten
57
Hallo,

Ik heb op het werk een tabel gemaakt met gegevens voor een Pivot Table. Nu heb ik de tabel thuis aangepast, door een aantal velden toe te voegen. Deze velden wil ik ook laten zien in de nieuwe Pivot Table, maar de velden worden niet getoond. Alleen de oude velden.
Ik heb al een nieuw tabblad aangemaakt, het oude tabblad verwijderd, maar dit helpt niet. Ik heb het tabel/bereik dus al aangepast. Maar de nieuwe velden staan niet in de 'Lijst met draaitabelvelden' om te kiezen en toe te voegen in het rapport.
Kunnen jullie mij verder helpen?
Mvg,

Walter
 
Laatst bewerkt:
Walter,

Ik vermoed dat je toen je de velden toe voegde een lege kolom hebt opgenomen.
Draaitabellen staan lege kolommen niet toe. Verwijder de kolom en bouw de draaitabel
opnieuw op.

Veel Succes.
 
Hi,

Ik heb dit al geprobeerd. Ik heb een nieuw tabblad aangemaakt en een nieuwe pivot table ingevoerd, zonder succes.
 
kun je een voorbeeldje posten? dan kunnen we kijken wat er mis is
 
ScreenShot288.jpg


hier een print screen, het lukt je niet omdat er geen kolomlabels staan.


Wanneer je die erbij zet en het bereik vergroot dan werkt de draaitabel, (zie printscreen met mijn twee extra velden)
 
Het betreft Actie Short en Aantal Acties die niet weergeven worden. Ik heb 8 kolommen en maar 6 worden weergeven.
 
Het is gelukt:). Nu ik een 'test' kolom ernaast heb gezet pakt hij ook de nieuw ingevoegde kolommen!
Muchos gracias!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan