• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Pivotchart -> VBA format issue

Status
Niet open voor verdere reacties.

FutureMonkey

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 sep 2008
Hallo,

Ik heb het volgende probleem. Ik heb een pivotchart gebaseerd op wat cijfers. Wanneer ik een selectie maak met meer dan 1 lijn in de chart, doet de macro zijn werk zoals het hoort. Maar wanneer je bij "PrdHfdGrp" linksboven op de sheet "CH_BRonTGT", de volgende selecties maakt "AAA" & "BBB", zie je dat de values in de pivotchartfield "Branche" rechts van de grafiek veranderen naar de waarden op de X-as, namelijk de maanden. En dit zou niet mogen gebeuren. De waarde verandert van "AAA" of "BBB" naar de maanden met daarnaast de aanduiding of het een volle lijn vertegenwoordigt of een stippellijn.

Kan er iemand mij helpen met deze eigenaardige verandering? Ik zou graag de waarden "AAA" of "BBB" behouden in de pivotchartfield rechts van de grafiek na uitvoering van de macro.
De macro voer je uit door op de button "Format Chart" te klikken

Dank bij voorbaat

Kristof

Bijlagen

Laatst bewerkt:
This is a Dutch site, not an English site. There are several English sites for this.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan