Pixel shader 3.0

Status
Niet open voor verdere reacties.

eagle550

Gebruiker
Lid geworden
11 dec 2006
Hoi,

Had laatst Splinter cell double agent gekocht en had al in mijn acherhoofd dat hij niet zou werken en dat deed hij ook niet inverband met de pixel shader ondersteuning van mijn videokaart. Nou liep ik al met het idee om een nieuwe pc te gaan kopen maar ondersteunen alle nieuwe videokaarten altijd pixel shader 3 of zijn daar specifieke kaarten voor. Graag wat uitleg over hoe het hele pixel shader werkt?

Nog een andere vraag ik hoorde laatst dat de 8x AGP aansluiting er uit gaat of al is please tell me what you know (loop ff een tijd achter denk ik)

Greets,

Arthur

Laatst bewerkt:
Ik raad je in ieder geval aan PCI express te nemen, AGP is achterhaald. Verder ondersteunen alle moderne kaarten wel pixel shader 3.0. Mischien is het handig dat je je specs en je budget even post, dan kan ik je wat beter helpen.

Hoi,

Moet nu wel ff denken want heb eigenlijk over de rest nog niet echt na gedacht. Maar als processor zat ik aan een intel core 2 duo of zo iets. Heb niet echt een goede ervaring met amd. Veel geheugen omdat ik ook veel 3D tekeningen maak etc. en moederboord weet ik eigenlijk ook nog niet. Budget zit te denken aan 1000 euro zonder beeldscherm.

Greets,

Arthur

Ik heb je een mooi systeem samengesteld, met een core 2 duo, 2 Gb geheugen, en een 512 MB videokaart. hier kun je behoorlijke prestaties uit halen, ruim genoeg voor zware games en videobewerking voor een totaalbedrag van € 999,91
Ik heb alle inderdelen van azerty.nl gehaald. kijk er eens naar en vertel me wat je er van vind.

Intel Core 2 Duo (Conroe), E6600, Socket 775, Boxed € 280,69

MSI P965 Neo-F, Retail € 98,66

2x TwinMos Memory, 1024 MB, DDR2, PC5300, 667 MHz, 1 x € 195,00

Club3D Radeon X1950 Pro, 512 MB, GDDR3, PCI Express x16 € 236,64

Seagate Barracuda 7200.10, 250 GB, 7200 rpm, 16 MB, Serial ATA300 € 77,93

NEC AD-7170, ATAPI/E-IDE, Zwart, OEM € 30,14

AOpen AO350-12ALN, 350 Watt, Retail € 41,00

Sweex Prescott Galaxy, Zwart € 30,90

verzendkosten € 8,95

Hi,

Ziet er wel aardig uit maar ff terug komen op het onderwerp, ben nog niet echt veel wijzer geworden over de videokaarten.

Greets,

Arthur

als je wilt weten hoe pixel shader 3 werkt moet je even op wikipedia.nl kijken. verder kun je hier verschillende videokaarten vergelijken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan