pixel shader 3

Status
Niet open voor verdere reacties.

cotje001

Gebruiker
Lid geworden
17 okt 2005
hallo

mijn vriend heeft een aantal nieuwe spellen maar die doen het niet want zijn pc ondersteunt geen pixel shader 3 hij heeft een ATI radeon x800 GTO van 256 mb
en hij is ongeveel anderhalf jaar oud.

Om al zijn nieuwe spellen te kunnen spelen moet hij dan een nieuwe video kaart kopen of zijn er ook nog andere mogelijkheden om de spellen toch te laten draaien ik hoop dat iemand mijn kan helpen

groetjes cotje

Nieuwe kopen.
Om welke spellen gaat het precies, welk budget heeft ie, voorkeur voor nvidia / ati?

!!!

het is meer dat we het een beetje belachelijk vinden om nu al een nieuwe te kopen hij is nog super goed verder had hij al wel een goede gezien maar we hoopten eigenlijk dat er nog iets aan te doen is maar helaas dan

het gaat om de nieuwere spellen farcry 2 dacht ik en nog een paar
maar ik zal het door geven dat hij dan toch een nieuwe moet aanschaffen beetje zonde maar ja

Je kunt hier nog even op kijken, staat een workaround voor pixel shader 3, maar daar heb je wel voldoende ram geheugen en een sterke processor voor nodig: http://wiki.answers.com/Q/Where_can_you_download_pixel_shader_3.0

En ja, het viel eigenlijk wel te verwachten dat farcry 2 het niet zal doen op die videokaart. Hij kan nog wel prima werken, maar we kunnen er over eens zijn dat het een verouderde kaart is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan