Pixels in wit verdwijnen

Status
Niet open voor verdere reacties.

gamers-inside

Gebruiker
Lid geworden
6 aug 2006
Kheb een website in frontpage gemaakt alleen nu nog een banner

kheb er al 1 gevonden een plaatje dan en in elkaar geflanst alleen nu ziet het er niet mooi uit er zit geen overgang van het plaatje tot aan het logo

het achterste stukje van de boot moet in de kleur wit veranderen laat maar zegge dat ie zo mooi naar wit gaat dat kon met een Gradient tool dag ik maar ik

heb geen fotoshop en zal in vredesnaam niet weten hoe ik dat voor elkaar krijg wie kan mij helpen

banner.JPG

Laatst bewerkt:
Zonder Photoshop zou ik het niet weten, ik weet het wel goed gemaakt

Zoiets?

Bijlagen

• banner.jpg
    banner.jpg
    79,9 KB · Weergaven: 25
zou je het miss nog ietsjes witter kunnen maken
dan schuif je bijv. het logo een stukje op dan heb je meer ruimte

Laatst bewerkt:
Heb je aan maximale breedte in pixel voor me? Dan weet ik ook wat meer ;)

Ik plaats hem morgen wel. Heb er nu geen tijd meer voor.

maximale breedte in pixels ??? wat bedoel je daarmee ik weet dat de groote van de foto is

818 x 138 ik weet niet of je dat bedoelt

Nou ik neem aan dat je deze afbeelding op een website wilt gebruiken, dan zou het niet netjes staan om een grotere banner te hebben dan dat het menu is... Vandaar maximale afmeting in pixels.

weet ik nie kan het niet vinden waar moet zo iets staan kun je het zelf niet vinden

maakt niet uit jo doe maar gewoon

Laatst bewerkt:
Duurde even wat langer, moest vandaag werken ;)

Ik heb hem nu zo, met iets meer wit. Wanneer ik het logo e.d. meer naar rechts zet wordt het moeilijker om een mooi effect te krijgen omdat je met de afbeelding van de boot zit. Die is niet groter dan dat hij is waardoor je dan nog heel duidelijk het einde van de afbeelding van de boot on zien.

(Heb het logo ook iets donkerder gemaakt, met de letters kon ik weinig meer doen. Dat zou een priegelwerk worden. Mocht je toch niet tevreden zijn met dit donkere logo dan pas ik mijn bijlage wel aan.)

Het programma dat ik gebruik is Fotosoep ;)

Bijlagen

• banner.JPG
    banner.JPG
    68,6 KB · Weergaven: 19
Laatst bewerkt:
nee ik vind hem zo perfect thanx

alleen hoe mijn logo eerst stond niet zo donker zoals jij het gemaakt hebt vind ik niet zo moi heb het al aangepast
gewoon in paint vervangen

Laatst bewerkt:
Oke mooi dat het zo goed is, het logo was inderdaad wel makkelijk aan te passen. Ik vond zelf alleen dat de letters en het logo zo flets overkwamen en dacht het wel even weer mooi zwart te kunnen maken. Dit lukte alleen echter goed bij het logo, met de letters kon je toch nog duidelijk een lichte omlijning zien.

Maar goed, het is mooi dat je probleem is opgelost :thumb: (alhoewel je het niet echt zelf hebt gedaan:rolleyes:, maar ik vond dat zo'n klusje wel makkelijk te doen was en aangezien jij geen PS had kon ik het ook wel even doen.:D )

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan