pixma mp190

• Onderwerp starter Onderwerp starter marg
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

marg

Gebruiker
Lid geworden
31 dec 2004
ik heb een all in one printer die het in de winkel wel doet maar eenmaal weer thuis het niet doet met name het afdrukken.
ik krijg steeds een melding er kan niets verzonden worden in deze huidige print status.
ik de winkel weer gebeld alles moest er af en opnieuw instaleren maar ook dan krijg ik weer die melding.
kan iemand mij helpen voor dat ik gek word van dat ding.
b.v.d marg

Staan er nog bestanden in de wachtrij of staat de printer op offline gebruiken?

marg

Staan er nog bestanden in de wachtrij of staat de printer op offline gebruiken?

inmiddels weet ik dat het niet aan de printer ligt maar op mijn laptop heeft iemand een idee waar ik bij moet kijken of moet ik een herstelpunt maken naar het begin
elke tip is welkom
marg

inmiddels weet ik dat het niet aan de printer ligt maar op mijn laptop heeft iemand een idee waar ik bij moet kijken of moet ik een herstelpunt maken naar het begin
elke tip is welkom
nu heb ik wel een draadloze router zo dat er mee te maken hebben ik hoor het graag
marg

nou ik hoor niet veel misschien op het volgende volgens de winkel van draadloze router moet ik een
programma downloaden voor de driver wie weet welke ik dan moet hebben.
nou bedankt alvast
marg

de mp 190 is niet geschikt voor (draadloos) netwerk.
Je kunt wel kijken of je Bios up to date is en of de chipset driver geupdate zijn. Verder kun je nog eens kijken of je usb kabel goed werkt.

pixma

de mp 190 is niet geschikt voor (draadloos) netwerk.
Je kunt wel kijken of je Bios up to date is en of de chipset driver geupdate zijn. Verder kun je nog eens kijken of je usb kabel goed werkt.

bedankt al vast maar in bios durf ik niet aan te zitten usb kabel is volgens mij prima dus ga ik maar naar de winkel om te kijken wat ze voor me kunnen doen andere tips zijn van harte welkom
marg

pixma

nou via packardbell forum moest ik driver installeren dus ik dat gedaan en BINGO hij doet het dus nooit de moet laten zakken ik heb er een week aan gezeten maar toch gelukt
marg

packerd bell driver???? En hij werkt volledig of toch maar gedeeltelijk?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan