pkg Probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Argideus

Gebruiker
Lid geworden
3 jan 2012
Beste ps3 leden

ik heb pas geleden een ps3 van iemand overgenomen en wou graag de hdd formaterren omdat ik gewoon alles voor me zelf wil hebben helaas ben ik op een probleem gaan stuiten ik wou graag package files( .pkg ) gaan installeren vanaf mn usb stick op mn ps3 en helaas heb ik die optie niet meer der in staan kan iemand mij hiermee helpen ?

playstation 3
phat model 40gb
firmware: 4.31
model: cechg04

Als je op 4.31 loopt gaat dat niet, alleen 3.56 werkt optimaal.
Ik raad je aan niet op internet te gaan zoeken voor CFW want er zijn een heleboel nep firmwares op het internet die je PS3 resetten naar "Store Mode" en dan kun je niks meer.
Ook heb je dan geen support van Sony meer.

Je kunt hier eens kijken: http://www.ps3hax.net/forumdisplay.php?f=127
Maar kijk goed en lees goed wat andere mensen zeggen, doe niets te snel want anders heb je er spijt van.
Ik heb het zelf ook meegemaakt maar ik had een reverter (resetten) maar die is er (nog) niet voor 4.31.

Als je echt moeite wilt doen, moet je een Hardware jailbreak kopen (wat niet goedkoop en zeker niet makkelijk is) en dan downgraden naar 3.55 maar dan zijn veel games niet meer compatibel

Is goed dankje wel

Beste hardstikke bedankt dat je me wilt helpen alleen ik zit met een probleem ik kan maar geen goede cfw voor 4.31 ergens downlaoden al de linkjes doen het gewoon niet heb jij misschien een goede site of zelf de frimware op je pc staan die je misschien door kan sturen ?

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan