Plaatja als achtergrond

Status
Niet open voor verdere reacties.

engbert

Gebruiker
Lid geworden
3 mei 2001
Als ik een plaatje van bv een schilderij als achtergrond wil gebruiken wordt dit wel meerdere keren herhaald.Dus vele kleine fotootjes op de pagina.
Hoe krijg ik nu een plaatje op de pagina.Daar wil ik dan ook nog tekst inzetten die werkt als een hyperlink.Alvast bedankt Engbert

Als je nu op een leeg plekje van je bureaublad met de muis op de rechterknop drukt, en dan kiest voor eigenschappen, daarna het 2e tabblad genaamd "bureaublad" aan klikt, dan kun je rechtsonder de positie kiezen, je kiest dan voor "spreiden". En zie hier, een beeldvullend bureaublad. Als je de schilderij nou eerst bewerkt met een tekenprogramma, er dan tekst in plaatst die je als hyperlink laat functioneren, dan hem plaatst als bureaublad, dan zou de link moeten werken.

grtjs jjw

Als je nu op een leeg plekje van je bureaublad met de muis op de rechterknop drukt, en dan kiest voor eigenschappen, daarna het 2e tabblad genaamd "bureaublad" aan klikt, dan kun je rechtsonder de positie kiezen, je kiest dan voor "spreiden". En zie hier, een beeldvullend bureaublad. Als je de schilderij nou eerst bewerkt met een tekenprogramma, er dan tekst in plaatst die je als hyperlink laat functioneren, dan hem plaatst als bureaublad, dan zou de link moeten werken.

grtjs jjw

Hij staat in de sectie website maken, dus ik denk niet dat dit de bedoeling is;)

Laat je HTML code eens zien..?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan