Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat kan, mits je dat opgeeft in de eigenschappen van de snelkoppeling.Het icoon van een .bat veranderen gaat blijkbaar niet,
Dus het icoon van een .bat veranderen gaat niet.Dat kan, mits je dat opgeeft in de eigenschappen van de snelkoppeling.
Dankje voor de herhaling?Afbeeldingen kun je alleen in ASCII weergeven. Dat is in DOS maar geen volwaardige afbeelding (hoewel je wel kleuren kunt toepassen).
Wat James bedoelt met Java is dat een dergelijke taal veel beter geschikt is voor wat jij wilt. Je kunt ook met Visual Basic of vb.net aan de slag.
Van de bat zelf niet, maar van de bat zelf kun je heel veel niet. Als je een snelkoppeling maakt komt er een scala aan opties tevoorschijnDus het icoon van een .bat veranderen gaat niet.
Ik licht toe omdat hij zei oh ik dacht dat dat ook DOS was.Dankje voor de herhaling?
Dus het icoon van een .bat veranderen gaat niet.
Een .bat is een scriptfile. Wat doet je vermoeden dat als je de naam van de script processor aanpast, het icoon van de scriptfiles zal veranderen? Het strookt ook helemaal niet met de logica omdat beide script processors op je systeem aanwezig kunnen zijn en het systeem nooit op voorhand kan weten de welke je zal gebruiken. Laat ons er nu over eens geraken dat .bat waarschijnlijk dusdanig inherent is en al van dusdanig lang geleden afstamt dat het gewoon niet via de normale manier van icoontoewijzing werkt. Zelfs de shell MVP's van Microsoft geven op meerdere fora aan dat een snelkoppeling maken de enige oplossing is, wat uiteraard eigenlijk geen oplossing is omdat je het probleem dan enkel maskeert.Volgens mij kan het wel maar dan moet je de afbeelding van de CMD.exe of de Command.com (al naar gelang welke gebruikt word) aanpassen
Een snelkoppeling gebruiken is geen oplossing is omdat je het probleem dan enkel maskeert, maar met tools aan de slag mag welVan een .exe kun je het icoon wel aanpassen, zij het weliswaar niet via de verkenner, maar via tools.
Jups, dan zit het icoontje tenminste aan de juiste file vast.Een snelkoppeling gebruiken is geen oplossing is omdat je het probleem dan enkel maskeert, maar met tools aan de slag mag wel?
Op dezelfde manier als dat je ASCII in een ander bestand krijgt of normale tekst in een .bat-bestandmaar hoe krijg ik ANSI/ASCII Art in een batch bestand?
___ ___
/ \ / \
\_ \ / __/
_\ \ / /__
\___ \____/ __/
\_ _/
| @ @ \_
|
_/ /\
/o) (o/\ \_
\_____/ /
\____/
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.