Plaatje documenten in Verkenner weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

dj_sj

Gebruiker
Lid geworden
31 mei 2004
Mijn plaatje als je de verkenner opent van Documenten van Sjoerd Jansen is weg maar als ik kijk bij documents en settings staat hij er gewoon en werkt gewoon..

wie weet hoe ik dit terug kan krijgen?

kan je via de verkenner het nog wel openen via de map doc's and sett's?
En bedoel je dat het in verkenner niet meer onder de map bureaublad staat, dat kan je eenvoudig oplossen door een snelkoppeling van 'mijn documenten' naar het bureaublad te maken,
succes

Wacht ik ik een screenstje gemaakt dan snap je het wel denk ik!

-=Zie Bijlage=-

Bijlagen

• helpmij vrkkener.jpg
    helpmij vrkkener.jpg
    97 KB · Weergaven: 47
:) Nu maar hopen dat het echt zo simpel is, maak eens de verborgen bestanden zichtbaar, misschien heb je hem per ongeluk als verborgen aangevinkt..
Of klik de map in de verkenner boom aan met rechts en kies kopieren en plak hem terug op zijn plaats.. :rolleyes:

ah ok op die manier, ik d8 ookal, een senior,
en die kan dat nog niet :p
dit is idd wel raar,
ik zou niet weten hoe het op te lossen

mvg

Ik dagt al wrom zo een simpele oplossing daar had ik ook wel aan kunnen denken maar evengoed bedankt!!

W8en op een ander lid wat mij kan helpen!

Ja sorry :o van die verborgen bestanden klopt ook niet helemaal was wat aan uitproberen en even over het hoofd gezien dat dat eigenlijk onzin is..(Nobody is perfect) Maar vanuit de het boompje van verkenner kopiëren naar explorer gaat normaal wel..

Maar goed, wat je bij zulke systeem fouten kan proberen (wat dit dus klaarblijkelijk is) is Start/Uitvoeren en type

sfc /scannow

en leg de xp cd in..

http://www.updatexp.com/scannow-sfc.html

Wil dat niet helpen type dan ook weer in uitvoeren

chkdsk /f

dan verschijnt een dos venster met de melding dat dat niet kan en of je dat bij de volgende opstart wil doen J/N..
Type J en toets enter en start opnieuw op..

Beide procedures hebben zijn tijd nodig en duren even..
http://www.microsoft.com/technet/pr...elp/8f7ffab9-a5e7-4de9-907a-0f172b5a6a4e.mspx

(let op: de spatie voor de slash / )
:)

Hoop dat je hier mee geholpen wordt..

Geplaatst door ZipPe
Ja sorry :o van die verborgen bestanden klopt ook niet helemaal was wat aan uitproberen en even over het hoofd gezien dat dat eigenlijk onzin is..(Nobody is perfect) Maar vanuit de het boompje van verkenner kopiëren naar explorer gaat normaal wel..

Inderdaad ik heb nog geen Perfecte mensen gezien :D

Geplaatst door ZipPe
Maar goed, wat je bij zulke systeem fouten kan proberen (wat dit dus klaarblijkelijk is) is Start/Uitvoeren en type

sfc /scannow

en leg de xp cd in..

http://www.updatexp.com/scannow-sfc.html

Wat gebeurt er precies? Want niet dat ie alles enz gaat terug zetten want...

Geplaatst door ZipPe
Wil dat niet helpen type dan ook weer in uitvoeren

chkdsk /f

dan verschijnt een dos venster met de melding dat dat niet kan en of je dat bij de volgende opstart wil doen J/N..
Type J en toets enter en start opnieuw op..

Beide procedures hebben zijn tijd nodig en duren even..
http://www.microsoft.com/technet/pr...elp/8f7ffab9-a5e7-4de9-907a-0f172b5a6a4e.mspx

(let op: de spatie voor de slash / )
:)

Deze vat ik niet! Wat kan er dan niet?

Bedankt voor de manieren maar ik zou wel ff willen weten wat er gebeurt anders krijg je van die rare dingen enz:thumb:

Deze vat ik niet!
Zou zeggen lees de links die staan er niet voor niets bij.
Denk niet dat ik het beter kan uitleggen door ze voor je over te schrijven ;)

Wat kan er dan niet?

CHKDSK /F staat voor CheckDisk /Fix (letterlijk vertaald Schijf Nakijken /en Repareren..

Deze kan je niet zomaar doorvoeren omdat je gebruikers profiel in het geheugen is geladen, dus die melding zal je krijgen met de vraag "wil je dat laten doen bij de volgende opstart?" (voor dat je profiel geladen wordt) dan moet je
J van Ja toetsen of N van Nee.. Toets je J dan wordt de volgende keer als je opstart alles gecontrolleerd en gerepareerd..

(indien je XP_ pro hebt kan je nog even nakijken of je misschien bij Extra/Map-opties/Weergave de regel "Eenvoudig delen van bestanden (Aanbevolen) hebt uitgevinkt.. Dat zou hem ook nog eens kunnen zijn
dont-know.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan