plaatje invoegen website

Status
Niet open voor verdere reacties.

monpas

Gebruiker
Lid geworden
29 jan 2003
Hoi,

Wanneer ik op me website een plaatje invoeg en dit upload naar de site dan zie ik alleen een leeg vlak met linksbovenin een rood kruisje.

Dan kan hij het plaatje dus niet vinden. Weet je zeker dat je het plaatje naar de juiste plek hebt upgeload?

Laatst bewerkt:
Wat is de url naar je website?

ik heb het plaatje geupload naar de plek waar de andere images ook staan en de link op de pagina daarnaar toe verwezen.

(deze website heb ik laten maken en nu wil ik zelf eern plaatje invoegen)

Dat was mijn vraag helaas niet, ik vroeg waar ik die website kan vinden op het internet... :confused:

Het is meestal handiger om meteen zoveel mogelijk vragen te beantwoorden aangezien wij allemaal een bericht krijgen dat er iets nieuws is gepost ;)

Kan het kloppen dat ik gewoon een goede website zie? Ik zie nergens een missend plaatje..

dat klopt inderdaad, ik heb hem er weer afgehaald. Als je aangeeft wanneer ie erop moet staan dan kan ik hem er wel weer even opzetten. Voor vandaag hou ik het voor gezien.

z.s.m. want dan kunnen wij het probleem in de praktijk bezichtigen ;)

Ok ik zal morgenavond hier laten weten wanneer het erop staat, alvast bedankt

Nou ik heb nog even gestoeid met de image en het is gelukt!!. Ik had de image een niveau te laag staan waardoor hij hem niet zag. Nu ga ik nog verder stoeien met de tekst die erbij moet staan hopelijk lukt dat en anders kom ik weer op dit goede forum!

Bedankt voor de moeite.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan