• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Plaatje tonen dmv macro button

Status
Niet open voor verdere reacties.

S.Teeling

Gebruiker
Lid geworden
13 jul 2005
Hallo weet iemand hoe ik dmv een button een afbeelding als een soort message box kan tonen.
Het is de bedoeling dat het plaatje opkomt bij het aanklikken van de button en bv 10 sec. blijft staan of door een klik weer gesloten kan worden.

Iemand enig idee.

Ik heb geen directe oplossing voor je vraag, maar wel een alternatief: je kunt je plaatje in een opmerking zetten, zodat die verschijnt als de cursor over de bewuste cel gaat. Je doet dat via opmaak - opvuleffecten - afbeelding.

Groet,

Rob

Maak een formulier waar het plaatje op staat
schrijf een macro die bij klikken op een button het formulier laad.
Bij laden van het formulier plaats je code die het formulier na 10 seconden van het scherm haalt (bijvoorbeeld dmv WAIT)

hallo,
ik ben ook geïnteresseerd in dit verhaal, maar hoe werkt dat precies met dat WAIT dan?
zet je onderaan je sub:
WAIT 10 sec.
?

deze code zorgt dat de UserForm pas na 10 seconden geopend wordt. ik wil graag dat deze na 10 seconden afsluit. kan dat ook?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan