Plaatje uploaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

softlake

Gebruiker
Lid geworden
20 jul 2005
Hoi allemaal,

Weet iemand welke site het handigste is als je gewoon even een JPGje of een GIFje tijdelijk ter beschikking zou willen stellen aan derden (omdat dit door de Webmail-Outlook in ons bedrijf niet wordt ondersteund zou ik hiernaar willen verwijzen...). Alvast bedankt !!

Begrijp je vraag niet geheel:confused:

Maar je kan iedere site gebruiken om te linken naar een afbeelding,en deze zal dan tevoorschijn komen.

Er zijn genoeg mogelijkheden om even een foto op het web te zetten, maar deze vind ik wel makkelijk.

Via deze site kan je plaatjes ed uploaden.
Ik weet niet of je zoiets bedoelt?
In iedergeval succes ermee.

Je kan toch ook een desktop op je werk daarvoor gebruiken

Dankz allemaal

Dankz allemaal, ik heb inmiddels meer dan genoeg!!

Dankz Dankz Dankz

Web based OUTLOOK versie

Dankz allemaal, ik heb inmiddels meer dan genoeg!!

Dankz Dankz Dankz

Nou, dan nog maar even voor alle duidelijkheid:

De vraag ging hier om OUTLOOK maar dan wel de WEB-versie van de toepassing die door bedrijven (enterprise) wordt gebruikt.
Ik heb het hier dus over een outlook versie die je via de explorer opent. Dat was eigenlijk waar het om ging.

Bijna alles 'voelt' in deze versie hetzelfde als de originele Office OUTLOOK, behalve het kopieren van een plaatje naar je email dat bleek niet te werken. Je kunt het proberen, maar je ziet niks in je explorer verschijnen. Vandaar! Wat overigens wel gewoon kan is een bijlage toevoegen. Dat werkt wel gewoon. euhmmm.... snappie?.... :shocked:

Vreemd is het dat een simpel plaatje door een webmail niet ondersteund wordt.... er zal wel een (opties)instelling fout staan, want overal kan je tegenwoordig een plaatje mee versturen. Met een chatprogje/messenger of een ftp-progje (uploaden naar een website) lukt dat ook, maar idd je kan je vraag wat beter (inhoudelijk) omschrijven, voornamelijk welke reisweg van/naar en je doel/plaats van het plaatje? En welke foutmelding krijg je bijv.?

Als je ergens op een (vreemde)website een leuk plaatje vindt dan kan je 'm gewoon overnemen, laten verhuizen naar jouw PC (rechter muisknop, Afbeelding opslaan als... en Koppeling opslaan als....) de koppeling kan je verzenden per e-mail, dan kan die persoon 'm zelf bekijken en/of downloaden!

Veel succes

Vreemd is het dat een simpel plaatje door een webmail niet ondersteund wordt.... er zal wel een (opties)instelling fout staan, want overal kan je tegenwoordig een plaatje mee versturen. Met een chatprogje/messenger of een ftp-progje (uploaden naar een website) lukt dat ook, maar idd je kan je vraag wat beter (inhoudelijk) omschrijven, voornamelijk welke reisweg van/naar en je doel/plaats van het plaatje? En welke foutmelding krijg je bijv.?

Als je ergens op een (vreemde)website een leuk plaatje vindt dan kan je 'm gewoon overnemen, laten verhuizen naar jouw PC (rechter muisknop, Afbeelding opslaan als... en Koppeling opslaan als....) de koppeling kan je verzenden per e-mail, dan kan die persoon 'm zelf bekijken en/of downloaden!

Veel succes

Bedankt SWOEFIE!! (Mooie one-liner onderaan, van mij mogen er meer van deze mensen zijn. Ik sluit me bij je aan!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan