Plaatje vergroten zonder qualiteit verlies ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Perfect.

Precies wat ik moet hebben. :thumb: :thumb: :thumb: :thumb:

Bedankt en tot de volgende keer.
 
Graag gedaan.

Ik hoop eigenlijk dat je het de volgende keer zelf gaat doen.

Irfanview en Paintdotnet, zijn hier goede programma's voor.

Je hebt misschien niet al te veel ervaring, maar dat had ik in het begin ook niet. Ik weet nu ook nog lang niet alles.

Oefening baart kunst.
 
ik vindt het niet erg:mad: maar de volgende keer graag eerst even iets vragen als je mijn logo wil gebruiken als je een kopie had willen hebben had je even moeten mailen
 
Het is dus jou logo:):p

Dat is iets waar ik niet op let. Ik heb hem alleen vergroot:);)
 
ja mijn logo ik ben de CO van de dutch outpost van de 501st legion ik vindt het niet erg dat je hem hebt vergroot maar PC FREAAK had mij gewoon even een mailtje moeten sturen met de vraag als hij het logo kon krijgen
 
Dat begrijp ik, maar het is iets wat op internet staat en dus kan ongeveer iedereen het vinden. Je kan dan verwachten dat meer mensen het gaan gebruiken.


Maar het was inderdaad netter geweest als PCFREAK een e-mail had gestuurd.

Het plaatje is inmiddels vergroot en er is dus niks meer aan te doen.
 
ik vind het ook niet erg ik vindt het alleen vreemd dat hij hem via zo klein plaatje wou laten vergroten terwijl het veel makelijker kon
 
Als jij hem groter hebt zou dat inderdaad makkelijker zijn. Ik denk dat jij hem hebt gemaakt via dat grote plaatje en dat jij die nog wel hebt. Dat is inderdaad makkelijker.

Het veranderen was trouwens niet zo heel moeilijk met Photoshop.:p
 
ik heb het logo gemaakt via dat ander blaadje van die brazilie uiterraad met hun toestemming :thumb: ja en als CO gooi je je eigen logo niet weg dacht ik zo:)
 
Beste RVE123,
Ik heb boven gelezen hoe goed u dat plaatje hebt bewerkt,
en daarom heb ik nu een vraag aan u.

Ik moest een soort van logo ontwerpen voor onze schoolkrant,
maar ik kreeg te horen dat de grootte (Kb) te klein is en dat ik deze
minimaal 1 tot 3 mb moet vergroten, daarom de vraag of u mij kunt helpen.
Dit is de afbeelding:

khzvh4j

(afbeelding opslaan als en dan op klikken, u ordt doorgeleid naar een site en daar staat die afbeelding)

Met vriendelijke groeten,

Razor76
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan