plaatje zoek

Status
Niet open voor verdere reacties.

bobkeizer65

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2005
Ik heb laatst een image van internet bewerkt maar moet deze voor mijn neefje wat aanpassen maar ik kan het plaatje nergens meer vinden. Of iets wat er op lijkt. Ik heb 'm gisteren met google gevonden maar je weet hoe dat gaat. Ik weet never meer waar ik op gezocht heb en via welke route ik 'm gevonden heb

Dit is 'm

timing 2.jpg

Daar hebben ze de optie geschiedenis voor ingebouwd :)

ja. als dat was gelukt had ik deze vraag natuurlijk niet gesteld.

De historie houdt niet alles bij wanneer je via de "bedoeld u misschien" optie verder verdwaald op het web.

Bedankt voor de reactie, maar ik heb er niet zo veel aan.

Groetjes

Ik heb hem gelijk hernoemd. Het is voor een spel van mijn neef (dutch maffia) en ik dacht dat zijn bijnaam Timing was maar het is Tiny (hij is bijna 2 meter en 145 kilo)
Het plaatje is door mij bewerkt in Paint Shop maar alleen opgeslagen als jpg bestand en niet als paint shop bestand. Mijn fout, anders had ik 'm simpelweg kunnen bewerken

Maar een soortgelijk plaatje mag ook, ik kan alleen nergens op internet zoiets meer vinden. Ik zoek denk ik met de verkeerde woorden

Ik zoek ondertussen nog steeds verder

Misschien zit de naam/orginele foto nog in de geschiedenis van je fotobewerkprogje waar je die letters mee hebt toegevoegd. Probeer ook maar te helpen :)

goed idee. ga ik eens nakijken. nou hoop ik wel dat ik het met plukken van internet geen andere naam heb gegeven.

Ik modder lekker verder. heb ik weer wat te doen

:D

Onder 'desktop eyes' hoef je niet te zoeken want dat heb ik al gedaan. Maar kwam wel deze leuke tegen..

plaatje

Maar weet je nog of je in het engels hebt gezocht, of in het nederlands? En weet je nog waar je ongeveer naar op zoek was? Desktop/avatar etc.. Of was het puur toeval?

Trouwens gelijk maar even google bellen dat er een nieuwe uitdaging voor hun is. Zoeken naar plaatjes doormiddel van pixel-kleuren ofzo :p

Ik heb 'm gevonden.

Ik ben de hele history van mijn brouwser doorgewandeld maar kon 'm niet vinden. Kwam er echter net achter dat ik dat ding vannacht na 12 uur nog heb gemaakt dus ff in de history van vandaag gekeken en HEBBES.

Dat andere plaatje is trouwens ook heel mooi. Heb die ook maar meteen opgeslagen.

Allemaal hartstikke bedankt voor het meedenken.

Groetjes

:thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb:

Dat is mooi! Maar heb je nu een link voor ons dan? Ben gek op mooie plaatjes.. :p

Staat ie niet in je map tijdelijke internetbestanden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan