plaatje

Status
Niet open voor verdere reacties.

mmatteman

Gebruiker
Lid geworden
3 sep 2008
Hallo,
Ik ben nieuw in dreamweaver, maar ik moet voor school een website er mee maken. En het wil dus absoluut niet lukken.
Ik heb een achtergrond gemaakt in photoshop, waar dan de tekst en **** in moet komen, maar het wil me niet lukken om die achtergrond goed geplaatst te krijgen.

Ik heb een afbeelding meegestuurd. Het blauwe is de achtergrond image (modify -> page properties -> background image) en de kaders en zooi is waar de tekst in moet. Dat hele geheel is één afbeelding, en ik heb dat in dreamweaver toegevoegd door insert -> image. Maar als ik hem in firefox laadt, ziet het er natuurlijk niet uit zoals ie geplaatst is. De onderkant moet precies matchen met de onderkant van de pagina, en hetzelfde geldt voor de bovenkant. Ook moet de afbeelding in het horizontale midden van de pagina komen.
Align werkt niet, en aan margin zal ik maar niet beginnen.
Iemand een idee? :confused:

Bijlagen

• probleempje.jpg
    probleempje.jpg
    89,3 KB · Weergaven: 34
Je kunt op die manier (met een afbeelding) geen website maken die in alle browsers past. Je zal dan echt de achtergrond uit meerdere afbeeldingen moeten laten bestaan, en die met margin (:D:D) uit moeten gaan lijnen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan