plaatjes in de snelstart knoppen ipv text in de taakbalk

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nodakear

Gebruiker
Lid geworden
3 mrt 2010
Hoi,

Bij mijn laptop als ik daar internet open en dan meerdere tabbladen open, dan kan ik met de internet knop die onder in de taakbalk zit, kleine miniatuurplaatjes zien van elke tabblad en als ik daar dan op druk, dan gaat ie direct daarnaar toe. Nu heb ik op me pc ook win 7 en ik heb de prestatietest gedaan en kom door me harde schijf op een score van 5.9 terwijl alle andere dingen op 7.0 staan. Volgens iemand was een score van 3 of hoger genoeg om ook die plaatjes te kunnen zien. Nu heb ik op de PC alleen maar text, geen plaatjes. Ik heb via internet al gezien dat er een bepaalde optie moet aanstaan ergens (ben dat even kwijt waar) maar die optie is grijs bij mij maar wel aangevinkt.

Weet iemand hoe ik ook op mijn PC die leuke plaatjes kan krijgen?

Nog maar even weer onder de aandacht brengen, niemand met een idee?

Ik denk dat je moet zoeken om Aero te kunnen gebruiken op je computer ;) Als je computer dit aankan , zou dit automatisch actief moeten zijn. Via Google kan je eventueel op zoek gaan naar truukjes om Aero actief te krijgen mocht je PC dit eigenlijk toch niet aankunnen.

Waar moet ik zoeken naar Aero? Op internet? Op de PC zelf? En hoe kan het dat het niet wil werken als de optie grijs en maar wel aangevinkt staat? En als mijn systeem vereisten een hoog genoeg score hebben waarom kan het dan nog niet?

Het is allemaal zo vaag met windows, als ik ook beetje uitleg kan krijgen op deze vragen, hoe het werkt enzo, dan snap ik miss ook wat er mis gaat op mijn PC en kan ik het euvel es verhelpen via windows zelf.

Ok, laat maar, heb het gevonden via help en ondersteuning in windows. Het blijkt dat ik een windows thema aan moest hebben voor ie het wou doen, nu doet ie het ^^

Bedankt allemaal, nu weet ik tenminste ook wat het is en hoe het op te lossen is. En hopelijk iedereen met hetzelfde probleem nu ook.

Gewoon rechtermuisknop op buroblad doen en dan aan persoonlijke voorkeuren aanklikken en dan een windows thema (Achtergrond en kleurtjes van vensters enzo) kiezen, ik heb gewoon de standaard win 7 gekozen en moest toen wel weer ff mijn eigen buroblad achtergrond er weer tussenzetten maar dat wou simpel genoeg. En nu werkt het ^^

Succes allemaal ermee :D

Ok vreemd, ik kreeg een email dat ene dorado op mijn vraag heeft gereageerd maar er staat geen reactie onder mijn laatste opmerking....

En stond dat reclame plaatje van Farmerama al eerder daar in mijn eerste post?

Hmm, nu issie weg, krijg je zeker te zien als je niet ingelogd bent...

Reclame krijg je enkel als je niet ingelogd bent ;)

Reactie van ene Dorado : het kan zijn dat de gebruiker z'n post heeft verwijderd na het posten. Bij het posten werd je een mail gestuurd , maar bij het verwijderen wordt de mail niet teruggehaald.

Laatst bewerkt door een moderator:
Aaah, dat zou kunnen. En het plaatje zie je idd alleen maar al sje niet ingelogd bent. Net ff op gelet ^^. Goed, dat was het wel voor deze topic, ik hoop dat andere mensen er nog iets aan hebben :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan