plaatjes in mssql plaatsen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Willemwes

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2006
Ik ben aardig op weg het sql door te krijgen, maar mis enige ervaring om bij een item een plaatje te tonen in mijn VB-applicatie. Wie kan mij op weg helpen het hoe in de db plaatsen en te laten tonen. bvd

misschien ben je het met me oneens maar ik heb altijd geleerd dat je plaatjes nooit in een tabel moet opslaan..

misschien ben je het met me oneens maar ik heb altijd geleerd dat je plaatjes nooit in een tabel moet opslaan..
Ok, daarom stel ik ook de vraag. Ik weet niet hoe het anders moet. Ik heb een film als ik die selecteer in mijn programma. hoe krijg ik dat plaatje dan te zien. Moet toch een verwijzing staan in mssql en vervolgens in .Net de source. Dat is t m nou juist, ik weet niet hoe ik dat moet doen. Als ik dat weet gaat er weer een wereld voor mij open.

zet de verschillende plaatjes in een directory en zet in de database een "string" met daarin het pad en de bestandsnaam, die waarde kun je dan wel in je broncode gebruiken om het plaatje te tonen

Laatst bewerkt:
zet de verschillende plaatjes in een directory en zet in de database een "string" met daarin het pad en de bestandsnaam, die waarde kun je dan wel in je broncode gebruiken om het plaatje te tonen

Bedankt. ga het gelijk proberen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan