Plaatjes op internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

robbie5454

Gebruiker
Lid geworden
23 jun 2003
Ik wil graag in mijn formulier een plaatje op internet laten zien. Elk record heeft een bestandsnaam (bijvoorbeeld 1.jpg, 2.jpg, 3.jpg enz) en dan wil ik graag dat op het formulier het plaatje www.plaatje.nl/1.jpg (en het volgende record www.plaatje.nl/2.jpg) komt te staan.
Ik heb al veel rondgezocht en heb gemerkt dat het redelijk lastig is om dit te maken, het is me al wel gelukt om een de link te maken naar een plaatje op mijn harde schijf, maar wanneer ik het dan probeer te veranderen naar een internetadres lukt het weer niet.

Kan iemand mij helpen?

Robbie , als ik het goed begrijp bedoel je eigenlijk dat je een internet adress heb waar een foto/plaatje zich bevindt.

Het adress van dat plaatje wil je dan gebruiken voor in je formulier diezelfde foto weer te geven die op het internet staat ?

Of ben ik mis aan het denken

Groetjes
Dolfke

Ja klopt.
Ik heb een site die gemaakt met het joomla content management systeem. Leden kunnen inloggen op de website en daar hun gegevens aanpassen.
Ik heb in acces nu een koppeling gemaakt met dezelfde database zodat wij makkelijk in acces de hele ledenadministratie kunnen doen. Van alle leden staat ook een foto online, deze staan allemaal in dezelfde map alleen hebben dus een verschillende bestandsnaam. En deze bestandsnaam staat weer gewoon in de database.
En nu wil ik in acces dat deze foto zichtbaar wordt in een formulier. Dit moet denk ik mogelijk zijn, ik weet alleen niet hoe.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan