Plaatjes op website niet te zien

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tarabass

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
25 jul 2004
Hallo,

Ben nu al een tijdje bezig met mijn website en alles leek goed te gaan. Maar sinds kort kan ik plaatjes die ik verander (na een bepaalde datum :confused: ) niet meer zien.

Bijv. had een plaatje geupload en die werdt weergegeven in mijn foto-gallery. Kon hem zo vaak veranderen als ik wilde. Maar ineens elk plaatje/button dat ik verander, wordt niet meer weergegeven :(....

Weet iemand waar dit aan kan liggen?

ps:Werk met dreamweaver en heb een lycos-site...
Met php worden ze wel weergegeven

BvD

Laatst bewerkt:
Bedankt voor je snelle reactie...

Ja die foto's deden het dus allemaal wel, maar die links zijn zo aangepast. Dat is het probleem niet echt... Ben ik mee bezig :p

Maar zie je de knop in de navigatie aan de linker kant in de foto-gallery?Die was gisteren nog te zien, ik pas hem aan, en hij is niet meer te zien... :(

Wil ik nu een andere foto op mijn index.php zetten (in plaatst van die hond), dan is die ook niet meer te zien :confused:

Alles wat het aan plaatjes nu wel doet, pas ik aan in dw, en doet het daarna niet meer... Vaag!

[edit]raar zie ook dat bij die button ineens de gebruikersnaam mist :confused:
Zou ik iets verkeerd hebben staan in mijn site-instellingen, want die foto's deden het eerst wel en die button ook?[/edit]

Laatst bewerkt:
Oh, wat noobisch. Zie het al! Gaf zelf het pad aan als /pics/photo.htm_cmp_zero010_vbtn_p.gif, en dat moet zijn pics/photo.htm_cmp_zero010_vbtn_p.gif...

Thx anyway:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan