plaatjes openen niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

violet

Gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2006
Berichten
27
Een kennis van mij heeft wat problemen met haar nieuwe computer, ze heeft windows media center en kan sinds kort geen plaatjes meer openen.
We hebben het geprobeerd met systeemherstel maar op de een of andere manier is dat ook niet gelukt.
We hebben de firewall uitgezet en eigenlijk alle tips die hier beschreven stonden geprobeerd maar het lukt niet
Ook hebben we Hitmanpro erop gezet maar noppes.
Het lukt gewoon niet om foto's te bekijken en ook mijn knoppenbalk van mijn website is bij haar niet te zien.
We staan voor een raadsel, maar jullie weten hier vast wel een oplossing voor toch??:D
Bedankt alvast
 
software

Hoi,
Waarschijnlijk zijn de foto's met een software
zoals arcsoft of een andere programma op de pc gezet en nu die software er niet
is kun je de foto's niet meer open maken.
waarschijnlijk kun je op de foto staan rechter muisknop en dan openen met paint of windows viewer openen.
gr.
 
nee dat werkt ook niet, helaas.
Heb je nog meer tips misschien?
Je ziet zelfs geen kruisje staan je ziet gewoon helemaal niets
 
Welk type plaatjes? jpeg's, bmp's, gif's ofzo?
Of op een website, probeer dan deze fix eens.
 
Helaas heeft ook niet geholpen.
In pricipe gaat het om haar website plaatjes en mijn website, daar ziet ze de knoppen niet van.
Het gaat om jpg bestanden.
Bedankt voor jullie hulp zover, hebben jullie nog meer tips?
 
Nogmaals bedankt voor je reactie, we hebben het helemaal nagekeken maar alles staat gewoon goed.
We geven het op!
Bedankt voor je hulp, we balen er wel van hoor
 
Hoera

We Zijn er uit, het is niet te geloven.
Wat hebben we gedaan, we hebben bij IE de cookies verwijderd en bestanden verwijderd
Het is niet te geloven maar alles werkt weer, we snappen het nog steeds niet maar HOERA
Bedankt voor het meedenken, groeten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan