plaatjes van word naar html

Status
Niet open voor verdere reacties.

Henry1st

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Als ik een worddocument heb gemaakt, voorzien van allerlei afbeeldingen, en deze opsla als "webpagina" vervolgens de webpagina via frontpage op het Net zet, dan zie ik alleen de getypte tekst, maar op de plaats van de afbeeldingen staat een rood kruisje, m.a.w. de plaatjes zijn niet zichtbaar. Hoe los ik dit op??

Klopt. Als je in Word bewaart als html, wordt er naast het html document (dat opent in Internet Explorer of een andere browser) een foldertje aangemaakt, met daarin (in een voorbeeldje dat ik snel heb aangemaakt), een xml-bestand en een jpg-bestand. Dat foldertje dient eveneens mee opgeladen te worden, want html heeft die inhoud nodig.

Laatst bewerkt:
Bedankt voor het snelle antwoord! Wat je schrijft is logisch; ik heb dan ook de map met plaatjes meegekopieerd. De hyperlink veranderd, alleen zie ik de plaatjes nog steeds niet ... Ergens maak ik een fout, maar waar????????:o

waarom maak je je pagina niet dadelijk in frontpage? als je deze opslaat, vraagt frontpage om de afbeeldingen op te slaan. de linken staan dan ook goed.

steven

Maar waarom hyperlinken veranderen.
Als je een webpagina maakt en je upload de juiste mappen en bestanden naar de host, moet dit goed gaan.

Het is opgelost; ik had de map met afbeeldingen naar een andere directory gekopieerd. :o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan